Gå til innhold

flisa, flisgubben og plutt

Anbefalte innlegg

Kjempe koselig å treffe dere alle tre.

Vi hadde det svært hyggelig hos dere:)

Dere kom dere trygt hjem, regner jeg med :o)

Flyet mitt var 40 min forsinket så jeg var ikke hjemme før klokka var 0100. Og her var huset pyntet til jul, rent og pent var det overalt også*s*

Nå skal jeg køye. Vi tastes:o)

klem til dere alle tre.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/84253-flisa-flisgubben-og-plutt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Takk skal du ha, trivelig å få besøk også. Jeg regnet med at du ble forsinket, for jeg så forandringen til avgang 22:40 på monitoren i det vi reiste, og at været også ville bidra ytterligere til plunder og heft.

Men alle kom velberget frem, og det er det viktigste. :-)

Og det har nesten sluttet å snø...

Hei

Takk skal du ha, trivelig å få besøk også. Jeg regnet med at du ble forsinket, for jeg så forandringen til avgang 22:40 på monitoren i det vi reiste, og at været også ville bidra ytterligere til plunder og heft.

Men alle kom velberget frem, og det er det viktigste. :-)

Og det har nesten sluttet å snø...

Du må si til plutt at tegninga hennes henger på kjøleskapet :o) Bilder kommer i løpet av kvelden. Jentene mine ble glade for den. Forklaringa på forsinkelsen vi fikk var kø for avising. Vanskelig å holde seg våken hele veien, ville ikke ha noen tilfeller av melange kake på flyet, hehehe.

Har vært sløv og trøtt hele dagen, sovna på sofan i noen timer. Festinga i helga tar på en gammel skrott *ler*

Flisa: er på msn i kveld om du får et anfall av tastelyst:o) Nå skal jeg få de små i seng.

Vi tastes:)

Stor klem til alle tre.

Du må si til plutt at tegninga hennes henger på kjøleskapet :o) Bilder kommer i løpet av kvelden. Jentene mine ble glade for den. Forklaringa på forsinkelsen vi fikk var kø for avising. Vanskelig å holde seg våken hele veien, ville ikke ha noen tilfeller av melange kake på flyet, hehehe.

Har vært sløv og trøtt hele dagen, sovna på sofan i noen timer. Festinga i helga tar på en gammel skrott *ler*

Flisa: er på msn i kveld om du får et anfall av tastelyst:o) Nå skal jeg få de små i seng.

Vi tastes:)

Stor klem til alle tre.

MSN??? Jeg er alergisk mot MSN. Nå skal jeg prøve å skille kamphønene her, de slåss for pinadø alt og ingenting. Maddammen er ute, og her sitter jeg....

fan

MSN??? Jeg er alergisk mot MSN. Nå skal jeg prøve å skille kamphønene her, de slåss for pinadø alt og ingenting. Maddammen er ute, og her sitter jeg....

fan

Du kan jo tipse flisa om msn da:o)

Så du har kamphøner du også, mine er ganske flinke å sloss :(

Takk for visitten, får vi vel si! :) Enda dere ble regelrett kidnappet. Det finnes vel ikke verre ting enn å gå rundt i søndagsstengte gater med en gubbe som har frysi på seg forkjølelser og det ene med det andre. . . . i TIMESVIS!

Ja, skravla gikk i alle fall .- ikke noen fare for at det ble kunstige pauser nei!

,,,så var vi faktisk hjemme FØR deg, likevel. VI hadde en koselig tur hjem gjennom et landskap som lignet et julekort. Både gubben og jeg er glad i å sitte sånn på biltur og la skravla gå.

....og da vi kom hjem så spiste vi opp alle de kalde pizzabitene som var igjen! hehe

I dag har jeg sydd 4 juleduker, strøket julegardiner, pusset vinduer og vært på Kari Trestakk-party....slitsomt å være sykemeldt, syns jeg! ;)

Hadet godt og hils gubben når du får han hjem igjen!

Annonse

Takk for visitten, får vi vel si! :) Enda dere ble regelrett kidnappet. Det finnes vel ikke verre ting enn å gå rundt i søndagsstengte gater med en gubbe som har frysi på seg forkjølelser og det ene med det andre. . . . i TIMESVIS!

Ja, skravla gikk i alle fall .- ikke noen fare for at det ble kunstige pauser nei!

,,,så var vi faktisk hjemme FØR deg, likevel. VI hadde en koselig tur hjem gjennom et landskap som lignet et julekort. Både gubben og jeg er glad i å sitte sånn på biltur og la skravla gå.

....og da vi kom hjem så spiste vi opp alle de kalde pizzabitene som var igjen! hehe

I dag har jeg sydd 4 juleduker, strøket julegardiner, pusset vinduer og vært på Kari Trestakk-party....slitsomt å være sykemeldt, syns jeg! ;)

Hadet godt og hils gubben når du får han hjem igjen!

Hehehe, vi hadde det bare koselig vi*s* Tror sambo koste seg også. Skravla gikk i alle fall livlig. Nei det finnes ikke verre ting og jeg må si at jeg begynte å bli lei alle som stoppet oss og spurte etter småpenger. Huff, så mange skjebner en kan se en søndagsformidag på Oslo S.

Nei vi hadde alle mye å snakke om det er helt klart:o) Og pinlige pauser ble det bare da jeg snakka om den kaka *rødmer*

Tenkte på dere og lille plutt da:)Bar dere henne sovende inn?Mine sov søtt da jeg kom hjem. Bare hunden som danset og ulte over hele meg da jeg kom*s* Jeg fikk ribbe, medsisterkaker og medisterpølse på flyet. Ribba var god, men de derre medistergreia kan jeg styre min begeistring for. Huff, her hostes det i stereo. Får se om de kommer seg på skolen i morgen:( Og jeg som hadde store planer for huset i morgen.

Du er skikkelig kreativ du og har ikke tid til å være sykemeldt*ler* Eller kanskje du ikke har tid til å jobbe*s* Jeg skal også pusse vinduer i morgen, de få som er igjen. Foreldrene mine har virkelig jobba her i helga :D Litt deilig egentlig.

Nå skal jeg straks komme meg i seng, bare en røyk til, hehehe.

Har bilder jeg skal sende deg. De ligger klare på maskinen. Sender jeg dem til forumianer mailen eller har du en annen jeg skal bruke? Om du har det så pip på solsikke adressa mi:)

*vinker* og du gi plutt en klem fra meg da:) Hun sjarmerte meg virkelig den jenta.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...