Gå til innhold

Hoven lymfeknute over lang tid

Anbefalte innlegg

Lymfeknuten på venstre side av halsen/kjeven har siden begynnelsen av september vært hoven. I starten kom det brått og den var stor og vond. Dette gav seg etter en uke eller to. Men den har aldri gått helt tilbake. Den har "vandret" litt, og har vært max ca 0,5 cm i diameter. Nå har jeg blitt forkjølet, og den har igjen blitt forstørret og litt vond. I perioden siden september har jeg ganske ofte våknet på morgenen og vært litt tett i nesen.

Kan det være en allergi, eller er det en forkjølelse som har ligget langt inne i systemet? Eller bør jeg få den undersøkt? Min lege har undersøkt den ved to anledninger, men bare sier det ikke er noe å bry seg om. Ellers er jeg frisk og allergifri.

På forhånd takk for svar!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/84269-hoven-lymfeknute-over-lang-tid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du har gått med noe "rusk" i systemet ei tid er det sikkert derfor. Lymfer kan bli veldig hovne når man er syk, og bruker lang tid på å bli vanlige igjen.

Hvis legen sier at det er greit og du ikke har andre symptomer er det sikkert ikke noe å bekymre seg for.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...