Gjest ingenher Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Skulle ønske noen kunne forteller meg hvor jeg er blitt av. Jeg har mistet meg .. Jeg har sluttet å lete også.. jeg barer eksisterer.. bare er.. Men på en måte er det kanskje bra da.. så slipper jeg hvertfall å slite med det å finne ut hvem jeg er, hva jeg vil, og hvordan det kommer til å gå. Å bare eksistere og gjøre det som folk forventer at jeg skal gjøre. Si det som folk vil jeg skal si. Være enig der folk vil jeg skal være enig. Jeg er rett og slett ikke flink til dette som kalles livet. Jeg har mistet så mye av det.. og mister bare mer og mer, men gjør ikke noe med det. Jeg føler skyld. Jeg hater den personen som visstnok er meg. Hater livet. Men jeg skal skjule det, klarer det ganske så godt. Jeg hadde komt meg bort fra litt ting.. håpte på å klare å starte på nytt. Men klarer jeg noe jeg da?? Neida.. jeg havnet tilbake til der jeg begynte. Dum som jeg er. Men jeg vet at det bare er min feil! At det er meg som må ordne opp i dette her! Men vet dere hva? jeg orker ikke, så dere får bare irritere dere over meg og se på meg som en taper. For det gjør jeg. Bare hat meg ,så er det ikke noe å prate om. Ikke noe å lure på, ikke noe å bry seg om. Ønsker dere alle det beste! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/84284-borte-og-fjern/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Victoria81 Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Vil bare si at det er ikke uvanlig at man blir borte og fjern i tankene når man har opplevd en slags form for overgrep. Videre så har de fleste som har opplevd overgrep,fått skyldfølelse for dette.Du skal bare vite at det er ikke din skyld at det skjedde,for det er overgriperens sin feil. Vil bare si at jeg bryr meg om deg, og ønsker alt godt for deg! Koz fra Victoria 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/84284-borte-og-fjern/#findComment-457011 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.