julikken Skrevet 2. desember 2002 Skrevet 2. desember 2002 Har nett kjøpt ny Compaq. Lastet opp hjemmesiden min,og det gikk bra. Men når jeg går på nett for å se, er ikke bakgrunnsfargen(gul) tilstede på min maskin.Men fargen er der på en annen pc som jeg også har på nett.Altså maskinen min eller kanskje da Explorer klarer ikke å "lese" fargen på siden min. På alle andre nettsteder er det ikke noe problemer i det hele tatt. Noen som har gode råd? 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 2. desember 2002 Skrevet 2. desember 2002 Skjermdriver har satt opp nok farger f eks 16 eller 32 bit ? 0 Siter
julikken Skrevet 2. desember 2002 Forfatter Skrevet 2. desember 2002 Skjermdriver har satt opp nok farger f eks 16 eller 32 bit ? Ja kanskje det.. Men hvordan sjekker jeg det og evt justerer? Takk for at du svarte:) 0 Siter
Gjest mut Skrevet 3. desember 2002 Skrevet 3. desember 2002 Ja kanskje det.. Men hvordan sjekker jeg det og evt justerer? Takk for at du svarte:) Start -> innstillinger -> kontrollpanel -> skjerm og så den fanen som heter innstillinger. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.