Gå til innhold

alt virker håpløst......


forbrenner

Anbefalte innlegg

Jeg er innlagt på nytt,vært det i noen uker nå.Etter å ha vært utskreven i 3 uker.

Nå har jeg fått flere sjanser her til å spise selv her å samarbeidet med dem,men jeg takler det ikke!!!De har truet flere ganger med sonde,men jeg har fått en ny sjanse til å prøve selv å spise

Men jeg vil ikke spise,eller få sonde.Begge delene er et helvete..jeg vil ned vekt,ned.Forsvinne..

Alt er et ork.Ingenting gir mening..slik har det vært i flere år,samme helvete.Inn og ut av sykehuset..

Jeg har gjort alt for å komme meg unna.Klarte rømme herifra før to uker siden,selv med fotfølging.

Prøvd alt..De sier de bare vil hjelpe,men jeg føler ikke dette er noen hjelp..Føles ut som alle jobber mot meg,psykiateren(og hele teamet) og foreldrene mine.

Jeg vil ikke ha det sånn her,men jeg ser ingen mulighet for at det blir bedre.Jeg takler ikke meg selv slik jeg er nå,og det blir ikke bedre av at de skal tvangsforet meg nok en gang..

Slik har det pågått flere år..sliten og lei..

det må jo være min skyld at jeg ikke blir frisk,hvis jeg er syk(som de sier,men jeg ikke er enig i),får jeg har vært i dette systemet lenge.Prøvd privat psykolog også før et par år siden,for foreldrene mine sin skyld.

Skal også til Svergie i januar,via BUAS(behandling av alvorlige spiseforstyrrelser i utlandet).

Men jeg orker ikke tenke så langt fram.Vil ikke stå opp til morgen dagen,jeg vil bare forsvinne,få hvile i fred.Slippe dette så kalte livet..

Foreldrene mine har fått gjennom gå mye pga meg.Mine selvmorsforsøk,innleggelser,og rett og slett,alt annen dritten jeg har gjort,eller ER.

Hva er meningen med dette?

Unnskyld,hvis jeg støter noen med dette,isåfall,slett innlegget.

Men jeg vet ikke hva jeg skal ta meg til..

Mener ikke syte eller klage,men dette er noen av mine tanker bare..

(Ano)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :)

Ville bare si at jeg savner deg på chatten...

Jeg kunne på en måte ønske de kunne la deg være i fred jeg... Men siden det ikke går, har du vel egentlig ikke noe valg? Så om det blir mat eller sonde er opp til deg. Og om du skal være innlagt eller ei er også opp til deg. Du må nok trosse smerten og den ekle følelsen ved å spise for å få det til...

Håper du kan få et mye bedre liv snart!

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Engelen33

Kjære, gode vennen min....

Du er i mine tanker hele tiden... er så utrolig glad i deg!! Om du bare visste... forstår deg så godt.. samtidig så forstår jeg de som bare vil hjelpe.. for de vil det skjønner du.. hm, hadde vel følt det på samme måten som deg om det hadde vært meg det gjalt men.. sett deg i armkroken min og hvil deg ut... kople ut tankene dine.. du lever i et veldig stress fra morgen til kveld.. tro meg.. jeg vet... åh... har ikke flere ord enn de jeg allerede har sagt til deg...

Vet bare at du KAN og du SKAL bli frisk.. vet det virker håpløst, men andre har klart det før deg.. det er det jeg også trøster meg til, og de har fått et mye bedre syn på livet etterpå.. at livet ikke er noen selvfølge, men en gave... skal være her og støtte deg 120% minst!!! FLOTT at du vil til Sverige!! Det skal gå bra skal du se..

*holder leeenge rundt vennen min og gir all den støtten og trøsten jeg kan gi..*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cinghiale

Hei,ville bare si at jeg blir også sendt ned til behandling i sverige i januar på Mora.Vet ikke om det er der du skal men kanjse vi ses.

Ikke gi opp selv om det er tøft og håper virkelig at de kan hjelpe deg til å bli bra i sverige. Stå på. Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

martine1365379969

vennen... det gjervondt å lesa at du har det slik... skulle ynskja eg kunne vera der og gje deg ein klemm.. skjøner eg så inderleg godt.. men kva med å våge å snakke om korleis du har d i forhold til kroppen din?? Det er det eineste som kan hjelpa.. å få ut litt av tankana.. sjølv om det er vanskeleg.. eg veit.. slit med det same sjølve.. men du, du er utruleg tøff som er her enda!! Og held ut, det beundrer eg deg for! det gjer oxo meg meir mot til å fortsetja... prøv å finne kav som er positivt for deg å leva for.. kva som gjer meining!! stå på!!

*stoor klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vennen... det gjervondt å lesa at du har det slik... skulle ynskja eg kunne vera der og gje deg ein klemm.. skjøner eg så inderleg godt.. men kva med å våge å snakke om korleis du har d i forhold til kroppen din?? Det er det eineste som kan hjelpa.. å få ut litt av tankana.. sjølv om det er vanskeleg.. eg veit.. slit med det same sjølve.. men du, du er utruleg tøff som er her enda!! Og held ut, det beundrer eg deg for! det gjer oxo meg meir mot til å fortsetja... prøv å finne kav som er positivt for deg å leva for.. kva som gjer meining!! stå på!!

*stoor klem*

Takk.

*klemmer martine leenge*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei,ville bare si at jeg blir også sendt ned til behandling i sverige i januar på Mora.Vet ikke om det er der du skal men kanjse vi ses.

Ikke gi opp selv om det er tøft og håper virkelig at de kan hjelpe deg til å bli bra i sverige. Stå på. Klem

Håper du også får hjelp!

kanskje vi sees ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Ville bare si at jeg savner deg på chatten...

Jeg kunne på en måte ønske de kunne la deg være i fred jeg... Men siden det ikke går, har du vel egentlig ikke noe valg? Så om det blir mat eller sonde er opp til deg. Og om du skal være innlagt eller ei er også opp til deg. Du må nok trosse smerten og den ekle følelsen ved å spise for å få det til...

Håper du kan få et mye bedre liv snart!

*klem*

Takk,Balder.

*klemmer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...