Gå til innhold

Væske fra brystene


Gjest Cecilie

Anbefalte innlegg

Gjest Cecilie

For en stund siden kom det melk/væske ut av brystene mine når jeg knep i dem. Jeg er 28 år og har aldri vært gravid og har heller ikke oppdaget dette tidligere (det kan også være fordi jeg ikke har prøvd å få noe ut av dem ved kniping)

Dette sluttet imidlertid da jeg begynte med p-piller igjen (Trinordiol) Har brukt disse mer eller mindre sammenhengende i 9 år.

Jeg leste i et annet svar at dette var noe som ble undersøkt ved barnløshet. (Jeg har aldri prøvd å bli gravid) Bør jeg få dette undersøkt? Har ikke funnet kuler eller har annen ubehag i brystene.

Et spørsmål til: Jeg har fått kjønnsvorter og lurer på om jeg bør ta celleprøve oftere enn hvert 3. år av den grunn.

Takknemlig for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Hvis du ikke lengre har symptomet, behøver du ikke å søke lege. Melkesekresjon kan være ledsaget av hormonforstyrrelser som ofte vil stoppe menstruasjonene. Hvis du hadde regelmessig mens uten p-piller, tyder det på normale forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...