Gå til innhold

X-box, PS2, eller Gamecube?


Jane

Anbefalte innlegg

Mor sjøl (dvs meg) ønsker seg en sånn derre spillmaskin til jul. *host host* Men atte....hvilken skal jeg velge da? Jeg ønsker meg egentlig Gamecube...for da kan jeg være med på nye eventyr sammen med helten min Mario. Men nå sier gubbings at vi kan da ikke kjøpe Gamecube bare pga den figuren der. Jeg mener man kan det da men...

Jeg ønsker å høre erfaringer her. Hva er best? Xbox, PS2, eller Gamecube? Det er vel Gamecube det, er det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er enig med kisen din. Jeg hadde kjøpt x-box eller PS2 - den av de som har billigst spill.

Å guuuud, for en fin jul du kommer til å få :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp x-box, og spør i butikken (en butikk med litt spill/data-nerder bak disken) hvordan du skal få den 'modifisert'. Da kan du laste ned alle spill gratis fra nettet, faktisk med Microsofts velsignelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :-)

jeg hadde et tilsvarende spørsmål inne her for et par-tre uker siden, og fikk veldig bra input. Kanskje du bør søke opp det?

Særlig var det OK å velge bort X-box, utifra det at jeg ikke er en data-nerd! :-)

Hvis vi skulle ha valgt "fritt" mlm PS2 og Gamecube, hadde vi kanskej valgt den siste?? Særlig ettersom Mario er poppis her i huset også.

Men så _fikk_ vi PS2, og da ble ikke den byttet. Og den kan vi jo spille DVD-filmer på også. Slettes ikke dumt! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Jane:o)

Du er ikke alene om å ønske deg spillemaskin til jul. Vi har Ps2 men synes ikke det er noe særlig jeg. Det er lite spennende spill der og da tenker jeg på supermario, zelda og andre slike eventyrspill. Ps2 er ikke særlig barnevennlig og en finne svært lite barnespill i butikken.

Fordelen med ps2 er at man kan spille dvd filmer til. Så vetdu, du må undersøke spillene før du kjøper deg spilleboks. Ingen hensikt å kjøpe en boks som ikke har spill du ønsker å spille :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest spill fantasten.

Jeg er enig med kisen din. Jeg hadde kjøpt x-box eller PS2 - den av de som har billigst spill.

Å guuuud, for en fin jul du kommer til å få :)

Hei

Om du liker "hopp og sprett" spill så kjøper du GameCube eller PS2.

Om du liker action og bilkjøring så kjøper du X-Boks.

PS2 har flest spill på markede, men de andre kommer fort etter. PS2 har også mange barnespill og begynner å få flere og flere billigspill.

Hva slags spillmaskiner har andre du kjenner? Spør dem hva de synes og om dere kjøper samme kan dere byttelåne spill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hva som er best, har aldri prøvd noen av dem. Men jøss, får du ha den i fred da?

"Men jøss, får du ha den i fred da?"

Nei, er du gæern!! Jeg har en mistanke om at gubbings helst ikke vil ha Gamecube fordi han er klar over at ps2 og xbox har flere bilspill og sånt. (jeg synes det er dødskjedelig med bilspill) Sønnen i huset er også glad i og spille, men det er faktisk far og mor som er "verst...for å si det sånn.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :-)

jeg hadde et tilsvarende spørsmål inne her for et par-tre uker siden, og fikk veldig bra input. Kanskje du bør søke opp det?

Særlig var det OK å velge bort X-box, utifra det at jeg ikke er en data-nerd! :-)

Hvis vi skulle ha valgt "fritt" mlm PS2 og Gamecube, hadde vi kanskej valgt den siste?? Særlig ettersom Mario er poppis her i huset også.

Men så _fikk_ vi PS2, og da ble ikke den byttet. Og den kan vi jo spille DVD-filmer på også. Slettes ikke dumt! :-)

Takk for svar, morsan. Og ja, jeg skal ta et søk. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Jane:o)

Du er ikke alene om å ønske deg spillemaskin til jul. Vi har Ps2 men synes ikke det er noe særlig jeg. Det er lite spennende spill der og da tenker jeg på supermario, zelda og andre slike eventyrspill. Ps2 er ikke særlig barnevennlig og en finne svært lite barnespill i butikken.

Fordelen med ps2 er at man kan spille dvd filmer til. Så vetdu, du må undersøke spillene før du kjøper deg spilleboks. Ingen hensikt å kjøpe en boks som ikke har spill du ønsker å spille :o)

Ja, det er eventyrspillene som er mest morsomme. Kjøre fort med bil, slåssing, blod og søl er kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Om du liker "hopp og sprett" spill så kjøper du GameCube eller PS2.

Om du liker action og bilkjøring så kjøper du X-Boks.

PS2 har flest spill på markede, men de andre kommer fort etter. PS2 har også mange barnespill og begynner å få flere og flere billigspill.

Hva slags spillmaskiner har andre du kjenner? Spør dem hva de synes og om dere kjøper samme kan dere byttelåne spill.

Heller hopp og sprett, enn action og bilkjøring, så kanskje jeg like godt kan utelukke X-box.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Men jøss, får du ha den i fred da?"

Nei, er du gæern!! Jeg har en mistanke om at gubbings helst ikke vil ha Gamecube fordi han er klar over at ps2 og xbox har flere bilspill og sånt. (jeg synes det er dødskjedelig med bilspill) Sønnen i huset er også glad i og spille, men det er faktisk far og mor som er "verst...for å si det sånn.

:-)

Her er alle ille ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er eventyrspillene som er mest morsomme. Kjøre fort med bil, slåssing, blod og søl er kjedelig.

Helt klart og det er det mest av til ps2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar, morsan. Og ja, jeg skal ta et søk. :-)

Apropos spill:

Foreløpig har jeg bare spilt ett spill på PS2, nemlig Jak & Daxter. Og det er kjempebra!! Skikkelig eventyrspill!

Dette har jeg sakset fra nettet om dette spillet:

Jak and Daxter: The Precursor Legacy

Description: From the creator and developer of the acclaimed, top-selling Crash Bandicoot series comes the next generation in interactive entertainment.

Expect the unexpected! Enter a new world of magic, adventure, exploration, and discovery where enormous vistas and exotic characters lead you to places beyond your imagination. Test your wits and your skills as you embark on a journey to reverse your best friend's transformation into a furry Ottsel, even as he entangles you in his amusing antics. Discover twisted corruption and battle the sinister minds behind this chilling plot. Light Eco. Precursor Technology. Power Cells. Dark Eco. What does it all mean?

Only one person holds the secret behind the power of the mysterious Eco. Together you must now take on these endeavors.

Unleash the hero within. A new legacy is born!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Om du liker "hopp og sprett" spill så kjøper du GameCube eller PS2.

Om du liker action og bilkjøring så kjøper du X-Boks.

PS2 har flest spill på markede, men de andre kommer fort etter. PS2 har også mange barnespill og begynner å få flere og flere billigspill.

Hva slags spillmaskiner har andre du kjenner? Spør dem hva de synes og om dere kjøper samme kan dere byttelåne spill.

Hvilke barnespill har ps2 mener du? Om man ser bort fra at ps1 spillene kan spilles på ps2.

Har du liste? Leter foresten etter Peter Pan i neverland til ps2, så den i Sverige i sommer, men finner den ikke i noen butikker her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heller hopp og sprett, enn action og bilkjøring, så kanskje jeg like godt kan utelukke X-box.

Atction og bilkjøring er det mye av på ps2 også. James Bond i alle varianter, GTA og fotball samt snowboard og andre tøvete spill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos spill:

Foreløpig har jeg bare spilt ett spill på PS2, nemlig Jak & Daxter. Og det er kjempebra!! Skikkelig eventyrspill!

Dette har jeg sakset fra nettet om dette spillet:

Jak and Daxter: The Precursor Legacy

Description: From the creator and developer of the acclaimed, top-selling Crash Bandicoot series comes the next generation in interactive entertainment.

Expect the unexpected! Enter a new world of magic, adventure, exploration, and discovery where enormous vistas and exotic characters lead you to places beyond your imagination. Test your wits and your skills as you embark on a journey to reverse your best friend's transformation into a furry Ottsel, even as he entangles you in his amusing antics. Discover twisted corruption and battle the sinister minds behind this chilling plot. Light Eco. Precursor Technology. Power Cells. Dark Eco. What does it all mean?

Only one person holds the secret behind the power of the mysterious Eco. Together you must now take on these endeavors.

Unleash the hero within. A new legacy is born!

Hmm...høres ikke dumt ut det spillet der.

Jeg kan nok ikke legge ps2 _helt_ på hylla enda. Huff, nå får jeg vel ikke sove i natt...dette blir et vanskelig valg. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest spill fantasten.

Hvilke barnespill har ps2 mener du? Om man ser bort fra at ps1 spillene kan spilles på ps2.

Har du liste? Leter foresten etter Peter Pan i neverland til ps2, så den i Sverige i sommer, men finner den ikke i noen butikker her.

Spyro the dragon

Crash Bandicoot

Ratchet og Clank

Ty, the tasmanian

Gift

Monsterfabrikken

Harry Potter

Disney's Treasure Planet, og andre disney spill....

Og masse andre..spør om tips hos spillforandlern din..og ikke minst spør barna..de vet som oftest hva som er populært og gøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er jo bare nødt til å velge Gamecube! ;-)

Helt klart, heldiggris :o) Skulle ønske jeg tenkte så langt da vi kjøpte ps2en :( Jeg har tilgode å sitte lenger en 10 min ved den maskinen å spille. Men filmer har jeg sett noen få av :o) Og fordelen med barnedvd filmene er at det som regel er noen enkle spill med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...