Gå til innhold

Nytt forum for kjærester, kanskje?


Gjest seppo

Anbefalte innlegg

Dette forumet heter SAMLIV, likevel er det mange ungdommer som bruker det om kjærestespørsmål, uten at de har et samliv i ordets forstand ennå.

Kanskje det var en tanke å opprette et nytt forum, slik at vi som dyrker samlivets elendighet kan få være i fred? ;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke enig. Jeg syns man kan legge mye mer i begrepet SAMLIV enn et samboerforhold. Konstellasjoner mennesker imellom i det hele tatt. og da hører både ungdom, barn, voksne og eldre inn,

synes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solveig Vennesland, Familierådgiver

Hei seppo!

Det er bra med innspill som ditt. Jeg for min del synes nettopp variasjonen både i alder og type samliv er berikende for dette forum. Dessuten tror jeg det er mye læring i å se spørsmål og innlegg fra helt andre problemstillinger enn de en selv er oppe i.

Er det flere som har meninger her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lesehest

Hei seppo!

Det er bra med innspill som ditt. Jeg for min del synes nettopp variasjonen både i alder og type samliv er berikende for dette forum. Dessuten tror jeg det er mye læring i å se spørsmål og innlegg fra helt andre problemstillinger enn de en selv er oppe i.

Er det flere som har meninger her?

Enig med deg! Jeg føler iallefall at det kan være både til hjelp og nytte å lese om andres erfaring... både kjærester, samboere og gifte :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterbarnet

Dette forumet bør jo være for alle. Jeg er ung, og har et lykkelig samboerskap med kjæresten min. Ingen elendighet her, og man er jo fortsatt kjærester selvom man bor sammen eller hva?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...