Gå til innhold

tørr skjede


hilde23

Anbefalte innlegg

Jeg har et problem med at jeg veldig ofte er alt for tørr når jeg skal ha sex med kjæresten min. Vi har hatt sex regelmessig i ca fire år og dette problemet har vært der mer eller mindre hele tiden. Det har ført til at vi har begynt å bruke glidemiddel, noe jeg ikke syns er så veldig gøy. Noen ganger går det lengre perioder uten at jeg trenger å bruke det, men ofte er det et must. Jeg er veldig glad i kjæresten min og veldig glad i sex. Vi har sex ganske ofte og jeg liker det, men syns det er uromantisk og trist at jeg må bruke glidemiddel. Han tror at jeg har mer lyst på ham når jeg blir våt av meg selv, men jeg har jo lyst på ham hele tiden. Det er bare det at jeg klarer ikke å bli våt. Det er mulig at jeg noen ganger tenker for mye på at jeg skal bli våt og ikke blir våt av den grunn. jeg bruker Trionetta p-piller, det har jeg gjort i over tre år, men det har ikke vært noe særlig forskjell før og etter.. Finnes der noen form for glidemiddel som er i vaginakapselr eller noe annet som er litt mer diskre enn en svar tube? Finnes der noe annet jeg kan bruke for å bli tilstrekkelig våt? Hva med Ovesterinpiller, kan jeg bruke det? Jeg blir jo våt noen ganger, men det skal ofte en del til. Dette begynner å bli et stort problem for meg og jeg vil gjerne ha råd og hjelp. Ikke si at vi må kose mer og ha lenger forspill, for det hjelper ikke. Please! Hva skal jeg gjøre??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Det kan være effekt av p-piller. Ovesterin vil ikke hjelpe i den situasjon. Jeg foreslår at du forsøker Replens-krem for å forebygge, den kan kjøpes uten resept. Gi tilbakemelding om det hjelper! Takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...