Gå til innhold

bakoverbøyd livmor


Gjest vesla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest firebarnsmor

Hei,

jeg fikk beskjed om at jeg hadde bakoverbøyd livmor og derfor ville få problemer med å bli gravid.

Dvs. en lege som snakket gebrokkent norsk sa dette til meg, og jeg trodde vedkommende sa at jeg ikke ville kunne få barn. Kanskje med assistanse....

Jeg ble kjempelei meg!

Dette er nå 8 år siden, og siden den gang har jeg fått 4 barn og alltid blitt gravid på første forsøk :-)

Så ikke ta sorgene på forskudd.

Lykke til!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok ganske så sikker på at dette ikke har noen sammenheng.

Har bakoverbøyd livmor selv - og ble gravid på første forsøk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

I dag vet vi at en bakoverbøyd livmor ikke har betydning for å bli gravid eller andre problemer og vi opererer ikke. En slik livmor finnes hos ca 25%.

Vennlig hilsen Mette H Moen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vesla

I dag vet vi at en bakoverbøyd livmor ikke har betydning for å bli gravid eller andre problemer og vi opererer ikke. En slik livmor finnes hos ca 25%.

Vennlig hilsen Mette H Moen

M.Moen

takk for svaret jeg fikk.

en ting til jeg lurte på, kan bakoverbøyd ha sammenheng med smerter under mensst.?? jeg har veldig vondt.

og kan det ha sammen heng med smerter under samleie??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vesla

Hei,

jeg fikk beskjed om at jeg hadde bakoverbøyd livmor og derfor ville få problemer med å bli gravid.

Dvs. en lege som snakket gebrokkent norsk sa dette til meg, og jeg trodde vedkommende sa at jeg ikke ville kunne få barn. Kanskje med assistanse....

Jeg ble kjempelei meg!

Dette er nå 8 år siden, og siden den gang har jeg fått 4 barn og alltid blitt gravid på første forsøk :-)

Så ikke ta sorgene på forskudd.

Lykke til!

Klem fra

Hei firbarnsmor!!

Takk for svaret jeg fikk av deg.

nå ble jeg lettet over at det ikke har så mye og si om en har rett eller bøyd ivmor.

for legen min sa ingen ting til meg.

Lykke til videre med dine fire små.

Klem fra vesla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...