Gå til innhold

arr på håndleddet


Gjest Girl Of Constant Sorrow

Anbefalte innlegg

Gjest Girl Of Constant Sorrow

For en stund siden begynte jeg med å kutte meg selv med kniv i armen. Jeg har fått masse stygge arr, og de ser ikke ut til å forsvinne. Jeg sluttet å kutte meg for kanskje 2 måneder siden, da jeg plutselig ble redd for at arrene skulle bli der for bestandig. De gjør vel ikke det? De er ikke så tydelige nå lenger, men jeg må fortsatt gå med lange gensere så ingen ser det. Det er ingen som vet om det, og jeg vil ikke noen skal vite det heller. Er det noen her som har gjort dette selv, og som kan si meg når arrene forsvinner? Det er jo jul snart, å da kommer jeg nok til å pynte meg litt, men det er litt vanskelig å gå med kjole sånn som venstrearmen min ser ut! Jeg kjenner fortsatt trang til å hente kniven, men heldigvis stopper arrene meg i å gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tommelise1365380429

HEI!

Jeg har gjort det samme selv over lengre tid, arrene går ikke helt bort, men nesten. Så om du klarer å holde deg borte fra kniven fram til jul, så kan du trygt gå med klær uten ermer. men ikke gjør det flere ganger om du klarer deg frem til jul!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Girl Of Constant Sorrow

HEI!

Jeg har gjort det samme selv over lengre tid, arrene går ikke helt bort, men nesten. Så om du klarer å holde deg borte fra kniven fram til jul, så kan du trygt gå med klær uten ermer. men ikke gjør det flere ganger om du klarer deg frem til jul!!!!

mener du at arrene ALDRI går helt bort, men bare nesten? På innsiden av armen? Kommer jeg altid til å kunne se dem??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trrrish

mener du at arrene ALDRI går helt bort, men bare nesten? På innsiden av armen? Kommer jeg altid til å kunne se dem??

Det er umulig å vite uten å ha sett arrene om de forsvinner eller ikke. Om det er veldig stygge, er de trolig like ille til jul. Om det bare er på venstrearmen kan du vel bruke en bandasje eller noe, og si du har hatt en ulykke. Ellers går det an å ha slike lange hansker uten fingre, som mange bruker til kjoler eller ha en liten pen strikkejakke eller lignende over kjolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er umulig å vite uten å ha sett arrene om de forsvinner eller ikke. Om det er veldig stygge, er de trolig like ille til jul. Om det bare er på venstrearmen kan du vel bruke en bandasje eller noe, og si du har hatt en ulykke. Ellers går det an å ha slike lange hansker uten fingre, som mange bruker til kjoler eller ha en liten pen strikkejakke eller lignende over kjolen.

Hvor lang tid det tar før de forsvinner kommer an på hvor dypt du har kuttet deg, og om huden din får arr lett. Jeg har "arrhud" så kortarma jul og nyttårsaften kan jeg bare drømme om... Men jeg har fremdeles arr etter barberblad for ett år siden og da... de fleste får ikke så lett arr.

Menjeg har funnet en måte å skjule det på som faktisk ser stilig ut! Jeg bruker å klippe av tynnstrømpebukser så de når litt oppover overarma, og hull til fingrene. (veit jo ikke om det passer til din stil da...) Men det funker!

beste ønsker fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Julie Marie

hva er så farlig med arr da?

jeg liker arrene jeg, det er mine arr, jeg har sørget for at jeg har arr på overarm,underarm,håndledd,legg,lår,mage. og jeg det er min kropp så jeg lager meg så mange arr jeg vil. går lettkledd likevel! det er kun min bissniss. MIN KROPP!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tommelise1365380429

mener du at arrene ALDRI går helt bort, men bare nesten? På innsiden av armen? Kommer jeg altid til å kunne se dem??

Jeg kan jo ikke si det sikkert, men mine arr med barberblad er der fortsatt etter over et år, så jeg går ut i fra at med kniv varer de lengre. Men de vises ikke så godt at jeg ikke kan gå med kortermet kjole. Håper det går bra for deg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Girl Of Constant Sorrow

hva er så farlig med arr da?

jeg liker arrene jeg, det er mine arr, jeg har sørget for at jeg har arr på overarm,underarm,håndledd,legg,lår,mage. og jeg det er min kropp så jeg lager meg så mange arr jeg vil. går lettkledd likevel! det er kun min bissniss. MIN KROPP!

Det er bare det at jeg ikke vil at noen skal se dem. Jeg vil ikke at noen skal vite at jeg har kuttet meg selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Julie Marie

Det er bare det at jeg ikke vil at noen skal se dem. Jeg vil ikke at noen skal vite at jeg har kuttet meg selv

Det burde du vel ærlig talt ha tenkt på før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss Saigon

Arr vil det bli, men de vil bli mindre synlig ettervært. Det kan ta år før arrene blir hvite. Eneste måten å unngå arr på er å holde seg unna kniven. Lettere sagt enn gjort, desverre........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kuttet meg selv i fem år, og må holde meg unna kniven og barber bladene frem til januar så jeg kan overbevise legen om at jeg har sluttet. Ganske vanskelig når jeg er totalt avhengig! Slutt mens det ennå går ann!

Arrene blir der til de går bort og det må du leve med. (Noe man bør tenke på før man starter, men... ikke alltid like enkelt) Hvor lang tid det tar kommer ann på hvor dypt du kutter deg, jeg har fremdeles arr på håndledd etter ganske dype kutt for tre år siden eller så, men ingen kan se dem hvis de ikke studerer armen nøye.

Det vanskeligste er å stå for det jeg har gjort når jeg vet at folk rundt meg reagerer. (leger osv...) men jeg pleier ikke bry meg om hva andre, ikke autoriteter sier som ikke kan få gjort meg noe.. (trenger ikke behandling...heh...)

Det viktigste er at dette er et avsluttet kapittel i livet ditt... (Håper det)

Hold deg unna kniven og lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...