Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Nescafé Gull pulverkaffe, det burde bli 20 poser. *glis*

Skakke kjøpe kaffe fra Nestlè. Skal kjøpe Kjelsberg isteden eller noe.... du veit da hva de folka har drevet med/driver med? Greit å være kaffetørst, men det får da være grenser..... eller?

Skakke kjøpe kaffe fra Nestlè. Skal kjøpe Kjelsberg isteden eller noe.... du veit da hva de folka har drevet med/driver med? Greit å være kaffetørst, men det får da være grenser..... eller?

Her regner jeg i portopris og økonomi, det blir for dyrt å sende vanlig kaffe fra Norge. Jeg får heller boikotte de her nede. :-)

Her regner jeg i portopris og økonomi, det blir for dyrt å sende vanlig kaffe fra Norge. Jeg får heller boikotte de her nede. :-)

Men den unnskyldningen holder ikke skjønner du unge dame. Det er nemlig slik at det finnes Kjelsberg pulverkaffe på glass akkurat som det finnes Nestlè. Og en stedlig spansk boikott er nå ganske halvhjertet spør du meg. Og du må gjerne spørre meg ;o)

Men den unnskyldningen holder ikke skjønner du unge dame. Det er nemlig slik at det finnes Kjelsberg pulverkaffe på glass akkurat som det finnes Nestlè. Og en stedlig spansk boikott er nå ganske halvhjertet spør du meg. Og du må gjerne spørre meg ;o)

Finnes det på refillposer også? Jeg har dårlig erfaring med glass og posten.

Annonse

Finnes det på refillposer også? Jeg har dårlig erfaring med glass og posten.

Synes du pulverkaffe smaker kaffe? Jeg synes det smaker oppvaskvann.

Presskannekaffe må det være for meg. Til nød vanlig traktekaffe. Men jeg sitter jo her og ikke der.

Synes du pulverkaffe smaker kaffe? Jeg synes det smaker oppvaskvann.

Presskannekaffe må det være for meg. Til nød vanlig traktekaffe. Men jeg sitter jo her og ikke der.

Du vet, vi sitter i et land hvor espressokaffe fremdeles er eksotisk og serveres med andakt og følelse. Sikkert ikke like fett når man ikke får tak i annet. Presskannekaffe er kjempegodt, men jeg tror nok fraktprisen er stygg hvis man skal ha den sendt til Spania.

Håper Amiga finner en lur løsning. Vi andre kan drikke hvilken kaffe vi vil. Men nå tror jeg jaggu jeg må slutte å kjøpe Friele også... min tidligere favoritt på filterfronten. Verden er urettferdig ;o)

Nei jeg har ikke valgt det selv men de har bare espressokaffe her. Venter på kaffe fra Norge. :-)

De har "nestennorsk" kaffe der nede også... "Café como americano" eller "Café largo". Jeg fikk det i alle fall da jeg spurte etter det!

Men - det blir ikke det samme som Friele kaffe likevel, da.

Håper det står bra til der nede! Har ikke fått svart på mai lenda, for jeg har ikke tilgang til Internett hjemmefra denne uka. Mailen får jeg ikke lest heller... :o/

De har "nestennorsk" kaffe der nede også... "Café como americano" eller "Café largo". Jeg fikk det i alle fall da jeg spurte etter det!

Men - det blir ikke det samme som Friele kaffe likevel, da.

Håper det står bra til der nede! Har ikke fått svart på mai lenda, for jeg har ikke tilgang til Internett hjemmefra denne uka. Mailen får jeg ikke lest heller... :o/

Den der kaffen kan ikke sammenlignes, det er spansk kaffe de lager til på barene med mer vann enn normalt og kaller det for amerikansk, tysk etc. *spy* Jeg fikk heldigvis en pose nedover på søndag. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...