Gjest Dlira Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 I februar i år blei jeg oppmerksom på en kviselignende gjenstand akkrat i urinveisåpningen på penis. Jeg blei fryktlig misstenksom og dro til doktoren med en gang. Han dusten hevdet at det var sopp og skrev ut en resept på ett middel som heter pevaryl. Han hevded bestemt at dette var sopp. Jeg var kanskje litt slurvete med å smøre meg, men jeg gav f... når jeg ikke merka til noe smerter eller annet ubehag. Den er også temmelig liten og vises knapt. Men nå idag merka jeg at det holder på å vokse ut enda en sånn kvise. Jeg kvier meg for å stikke til doktoren og vrenge skinnet til den idioten enda en gang. Jeg vil også si at jeg har vært i fast forhold i cirka 2år og før det var vi begge jomfru. Og jeg kan med 100% sikkerhet fastslå at ingen av oss har hatt sex med andre folk. Jeg bare lurte på om det ut ifra dette kan være noen mulighet for at dette kan være kjønnsvorter ? Noen ideer ? Ville være veldig takknemlig for tips ! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/84615-kj%C3%B8nnsvorter/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.