Gå til innhold

Lion - dette begynner å bli patetisk...

Anbefalte innlegg

Eksamen kan være orgasmisk når det går bra, hva hadde du forresten eksamen i?

Jeg hadde i barn, ungdom og medier. Det vil si barne og ungdomslitteratur, film, tegneserier, digitale medier for barn, teater osv. Med andre ord: Ikke så kjedelig.

Fortsetter under...

Jeg hadde i barn, ungdom og medier. Det vil si barne og ungdomslitteratur, film, tegneserier, digitale medier for barn, teater osv. Med andre ord: Ikke så kjedelig.

Det høres i grunnen ut som en grei eksamen.

Nå nærmer flyttinga seg, på lørdag er det meninga at vi skal få kjørt av gårde søppel og gammel drit - så ryggen til objektet har selvfølgelig slått seg vrang.

Bør kanskje ta en tur på byen i morra og sjekke opp et par sterke mannfolk?

Det høres i grunnen ut som en grei eksamen.

Nå nærmer flyttinga seg, på lørdag er det meninga at vi skal få kjørt av gårde søppel og gammel drit - så ryggen til objektet har selvfølgelig slått seg vrang.

Bør kanskje ta en tur på byen i morra og sjekke opp et par sterke mannfolk?

Det synes jeg absolutt du skal gjøre, så kan objektet bare ligge der med druer i kjeften og champagne i hodet, mens dine nyervervede karer svetter.

Det synes jeg absolutt du skal gjøre, så kan objektet bare ligge der med druer i kjeften og champagne i hodet, mens dine nyervervede karer svetter.

Godt at planen er godkjent.

Champagnen får nok vente til jeg ligger i mitt nyervervede boblebad og har fått møbler og kartonger i hus.

Da er det forøvrig mitt hode som skal fores med champis, objektet kan få smake litt hvis jeg ikke drikker alt selv.

Godt at planen er godkjent.

Champagnen får nok vente til jeg ligger i mitt nyervervede boblebad og har fått møbler og kartonger i hus.

Da er det forøvrig mitt hode som skal fores med champis, objektet kan få smake litt hvis jeg ikke drikker alt selv.

Enig. Han kan bare løpe frem og tilbake for å gi deg påfyll og druer.

Enig. Han kan bare løpe frem og tilbake for å gi deg påfyll og druer.

Ryggen hans er så knekt for tida at han kan verken løpe eller bære en eneste drue!

Kanskje jeg skal stue han inn i et lydtett skap til han blir bra igjen?

Annonse

Ja, det synes jeg absolutt at du skal.

Han er bedre nå, så det ble ikke nødvendig likevel.

Nå må vi bruke restenergien på å få selgern av leiligheta vi skulle overa i går til å forstå at å støvsuge midt på gulvet ikke er det samme som rundvask...

Jeg er så pirkete at jeg nekter å flytte inn på et kjøkken der forrige eiers smuler ligger igjen i skuffene.

Han er bedre nå, så det ble ikke nødvendig likevel.

Nå må vi bruke restenergien på å få selgern av leiligheta vi skulle overa i går til å forstå at å støvsuge midt på gulvet ikke er det samme som rundvask...

Jeg er så pirkete at jeg nekter å flytte inn på et kjøkken der forrige eiers smuler ligger igjen i skuffene.

Du trenger en torpedo.

Du trenger en torpedo.

Mannen tok til vett da kona var med for å se hva han hadde vaska... begge to vaska hele gårsdagen, så det var akseptabelt.

Tror nok ikke jeg hadde behøvd torpedo, det er utrolig hva jeg får til selv. Nytter det ikke med det gode kommer sinnet mitt fram, og da er det sjelden jeg ikke får det som jeg vil...

Mannen tok til vett da kona var med for å se hva han hadde vaska... begge to vaska hele gårsdagen, så det var akseptabelt.

Tror nok ikke jeg hadde behøvd torpedo, det er utrolig hva jeg får til selv. Nytter det ikke med det gode kommer sinnet mitt fram, og da er det sjelden jeg ikke får det som jeg vil...

Ja, jeg tror nok at du er fryktinngytende.

Ja, jeg tror nok at du er fryktinngytende.

Akkurat nå er jeg ikke mye fryktinngytende, men jeg kom i det minste i mål med pakkinga 4 min. før flyttefolka sto på trappa. Nå er jeg på jobb og har pause til de kjører til den nye leiligheta.

Akkurat nå er jeg ikke mye fryktinngytende, men jeg kom i det minste i mål med pakkinga 4 min. før flyttefolka sto på trappa. Nå er jeg på jobb og har pause til de kjører til den nye leiligheta.

Og innflyttingsfesten går av stabelen?

• 2 uker senere...

Annonse

• 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...