linndude Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Nå har jeg klødd i over to måneder. Var hos legen og fortalte om det her, han kom fram til at det gjerne kunne være solarium. Men nå har jeg ikke vært i sola på to mnd og det klør fortsatt like mye. Jeg får ikke noen form for utslett, men har en intens kløe fra beina og ned, og frapuppene og opp. Får ikke sove lenger om nettene. Jeg lurer på om det kan ha noe med å gjøre at jeg har flytta. Den intense kløen begynte akkurat i den perioden jeg flytta inn i ny leilighet. Vi har det rent og pent så kan ikke forstå hvorfor det skulle være det som gjør det. Men må da komme med at jeg hadde en periode på to uker der jeg bodde hjemme, og da forsvant kløen i disse to ukene. Men så flytta jeg tilbake til leiligheten og kløen er helt grusom igjen. Hva er det som skjer med meg? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/84757-det-kl%C3%B8r-og-kl%C3%B8r/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.