Gå til innhold

Blodspor i utfloden.


testdummy

Anbefalte innlegg

Jeg er en kvinne på 24 år som fødte for 11 måneder siden. Jeg ammer fremdeles, men stadig mindre (Ikke lenger regelmessig - mer som trøst).

Mensen er ikke helt i rute. Vi forsøker å bli gravide.

Så over til spørsmålet mitt:

De to siste dagene har jeg hatt blodspor i utfloden min. Tok en litt rar test igår (vet ikke om den var positiv pga. at den ene streken ikke var i sentrum, men langt på siden - MayBeBaby).

Dersom jeg er gravid - hva kan blodsporene være? Tidlig spontanabort? Og skal det da komme mer blod snart? Eller kan det være mensen som oppfører seg rart fordi jeg ammer?

Siden jeg har blodspor - er det da noen vits i å teste igjen?

På forhånd takk for svar!

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Hvis graviditetstesten er usikker er et lurt å gjenta den etter noen dager. Jeg kan ikke fortelle deg hva den lille blødning kan bety. Jeg har ikke konkrete opplysninger om dine blødninger så det er vanskelig å gjette til om det er tidlig menstruasjon, eggløsningsblødning eller blødning i en tidlig graviditet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...