Gå til innhold

Hva skjer egentlig med overgreperene

Anbefalte innlegg

Som 4 åring ble jeg overgrepet/voldtatt av min bestefar(!). Husker lite av dette.

Det samme skjedde med min søster da hun var 8-9 år. Hun slitter sterkt med det psykiske etter dette, men har heldigvis fått en omtenksom samboer som tar vare på henne.

Mine kusiner og fettere(!) har og, mange av dem, vært igjennom samme helvete. Noen av dem har dette skjedd over flere år.

Men utenom en fetter, som fikk litt erstatnigspenger, har ingenting skjedd med dette svinet av en "bestefar".

Halvparten av hans barn støtter ham, og ikke sine barn(!), og halvparten av den andre halvparten tør ikke gjøre noe.

De er 7 søsken, der alle har minst 2 barn.

Jeg kan heller ikke gå til politiet alene, siden jeg husker så lite av det som har skjedd, og ingen tør spørre søsteren min om dette, siden det kan ødlegge henne mye.

Hun hadde anoreksi i en alder av 10!!

Betyr det at dette svinet vil gå fri til han dør av alderdom eller fedme?

Det hører til historien at han i sin tid jobbet som sjømann (små piker i Thailand o.l.) og at han slo sine barn (inkl. min far) med belter da de var små.

Kan virkelig slike svin gå fri. Noe jeg kan gjøre.

Noen ganger er jeg nesten vilig til å ofre mitt liv ved å ta hans liv på en smertefull måte!

Tilslutt en liten historie til alle dere som har gått igjennom en helvete:

Moren til en av mine venninner ble voldtatt gjentatte ganger av sin onkel. Hun flyttet senere til Norge, fra det landet hun før bodde i.

Selvfølgelig hatet hun sin onkel over alt på jord!

Flere år senere fikk hun høre at han døde.

Måten han døde av:

Husker ikke hvilken sykdom det var, men han døde i allefall av at ballene hans blåste seg opp til de eksploderte! :)

Så noen få djevler der ute får faktisk som fortjent!!

Lykke til videre i deres vanskelige liv. Jeg kan ikke engang innbille meg litt hvor store psykiske problemer enkelte dere må ha fått.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/84781-hva-skjer-egentlig-med-overgreperene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et alvorlig innlegg. Jeg vet ikke hva du kan gjøre. Men han burde absolutt anmeldes. Jeg skjønner at du synes at det er vanskelig. Kanskje noen vil komme fram hvis de ser at du tør. Kanskje de tror at de står alene også. Du får se det an og prøve å snakke mer med dem det gjelder.

Lykke til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...