Gå til innhold

-Uflaks....


Gjest betina

Anbefalte innlegg

..sa legen da det viste seg at de ikke fikk ut mitt ene egg i dag (forsøk på naturlig syklus).

Noe med at egget ikke hadde løsnet og ikke var klart (til tross for profasi). Kanhende det ville vært for lenge å vente til fredag morgen, så her er det tydeligvis snakk om små marginer.

Var ikke forberedt på å ikke få ut noe, var mer spent på delingen etter befruktning, men så langt kom vi altså ikke.

Føler meg helt tom nå og har ikke klart å gråte, ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest vintersol

Hei min kjære venn!

Jeg hadde allerede gledet meg å få høre at det ble fin befruktning på det ene egget ditt. Men slik er det nok dessverre ikke.

Sender deg masse trøsteklemmer !!!!!

Jeg vet hvordan du har det nå, har selv vært i en slik situasjon før, bare at jeg da hadde gått på masse hormoner uten at det ble egguttak.

I papirene vi har fått fra RK står det at i noen tilfeller får de ikke tak i egget. Hva som skyldes det vet jeg ikke.

Men du behøver jo i hvert fall ikke å betale hele beløpet, og det er vel kanskje en bitteliten trøst. Det hadde vært ille om man måtte betale hele 14.000,- for ingenting.

Jeg håper du ikke gir opp og kanskje forsøker en gang til. Kanskje vi kan ta forsøket samtidig over nyttår?

Det er nok kanskje slik som legen sa at du bare hadde uflaks - og neste gang blir det bra.

Jeg har alikevel et spørsmål til deg. Hvordan var egguttaket, eller forsøket på å ta ut egget?

Ønsker deg masse lykke !!!

Masse trøsteklemmer

fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei min kjære venn!

Jeg hadde allerede gledet meg å få høre at det ble fin befruktning på det ene egget ditt. Men slik er det nok dessverre ikke.

Sender deg masse trøsteklemmer !!!!!

Jeg vet hvordan du har det nå, har selv vært i en slik situasjon før, bare at jeg da hadde gått på masse hormoner uten at det ble egguttak.

I papirene vi har fått fra RK står det at i noen tilfeller får de ikke tak i egget. Hva som skyldes det vet jeg ikke.

Men du behøver jo i hvert fall ikke å betale hele beløpet, og det er vel kanskje en bitteliten trøst. Det hadde vært ille om man måtte betale hele 14.000,- for ingenting.

Jeg håper du ikke gir opp og kanskje forsøker en gang til. Kanskje vi kan ta forsøket samtidig over nyttår?

Det er nok kanskje slik som legen sa at du bare hadde uflaks - og neste gang blir det bra.

Jeg har alikevel et spørsmål til deg. Hvordan var egguttaket, eller forsøket på å ta ut egget?

Ønsker deg masse lykke !!!

Masse trøsteklemmer

fra

Takk for trøsten!

Vi kommer nok til å forsøke igjen i slutten av januar.

Uttaket var som tidligere, bare mye kortere. Fikk samme smertestillende og beroliggende, noe som gjorde at jeg var temmelig groggy ved uttaket og ikke fikk med meg så mye. Er ikke så øm i magen som jeg har vært når det har vært flere eggposer, det er jo en fordel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Kjenner meg igjen! Vi hadde vårt første forsøk, og da fikk vi kun ut 3 egg, og ingen ble befruktet og satt tilbake. Følelsen var som om luften av en ballong ble tatt ut!

Vi var sinte og fortvilet første dagen, men så begynte vi å se de små positive ting igjen i hverdagen.

Men kjære deg, jeg vet at det ikke er lett! Jeg vet egentlig ikke hva jeg skal si, men at jeg forstår deg, det vil jeg si!

Håper det går bra med dere!!!

Trøsteklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest vintersol

Takk for trøsten!

Vi kommer nok til å forsøke igjen i slutten av januar.

Uttaket var som tidligere, bare mye kortere. Fikk samme smertestillende og beroliggende, noe som gjorde at jeg var temmelig groggy ved uttaket og ikke fikk med meg så mye. Er ikke så øm i magen som jeg har vært når det har vært flere eggposer, det er jo en fordel!

Hei på deg igjen!

Håper du har det litt bedre nå igjen etter det første sjokket.

Jeg har regnet ut at jeg får mensen ca. 10. januar. Så da begynner jeg vel med forsøket rundt da kanskje, hvis jeg ikke har lyst til å prøve inseminasjon en gang til.

Jeg har ikke bestemmt meg helt enda. Men skulle jeg ta et inseminasjonsforsøk først og det ikke lykkes, er det rett over til nat. syklus-forsøk.

Ønsker det masse lykke og en veldig fin adventstid!!!

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Colombiamamma

Det var trist betina. Hadde håpt det skulle lykkes for dere denne gangen.

Du har lov til å gråte nå.

Tenker på deg!

Trøsteklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...