Gå til innhold

Jeg skal fjerne noen føflekker

Anbefalte innlegg

Gjest reddpysa

Jeg har fått time i neste uke på sykehuset for å fjerne noen føflekker med laser. Kan noen fortelle meg om det er vondt og om det er forbundet med smerter etter inngrepet? Og fremgangsmåten, får en bedøvelse i form av sprøyter? Jeg er midt inne i eksamenstid og lurer bare om jeg bør utsette dette, men samtidig har jeg bare lyst å få det unnagjort snarest.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/84864-jeg-skal-fjerne-noen-f%C3%B8flekker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest guten23

Jeg fjernet en føflekk på foten for noen år siden. Ganske sikker på at det ble brukt laser da. Fikk en sprøyte i foten med lokalbedøvelse før han satte i gang. Gjorde ikke vondt i det hele tatt, men det luktet skikkelig svidd, samme lukten som når hår brenner:) Føflekken min var visst veldig dyp, men den ble helt borte. Tror ikke du har noe å grue deg for.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...