Gå til innhold

hundesykdom?


Camel

Anbefalte innlegg

er det mulig for mennesker å ha innbildt svangerskap, slik som hunn-bikkjer som kjent kan ha?

da mener jeg ikke at man virkelig tror at man er gravid selv om man ikke har hatt sex, men at kroppen tror det. de typiske graviditets-symptomene er der (brystspenninger, lett kvalme etc.) og at man generelt `føler` seg gravid??? kan hormonene spille oss et sånt puss?

nå tror dere at dette bare er tull, men jeg lurer faktisk på det.

mulig dette er feil forum, kanskje burde jeg skrevet på psykiatri ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Graviditetshormonene slår bare ut ved graviditet, og det gjelder vel for hunder som for mennesker. Det er ikke hormonene som spiller et puss, men psyken, både engstelse for og ønske om graviditet. Jeg vet ikke om det var svar på ditt spørsmål?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...