Gå til innhold

Ingen vil ha meg?


Gjest Enliv og ensom

Anbefalte innlegg

Gjest Enliv og ensom

I dag er det ett år siden det ble slutt med ho jeg hadde levd sammen med i 8 år. Jeg har i denne perioden vært svært deprimert, hatt selvmordstanker, og går nå i gruppeterapi. Jeg savner et menneske å være glad i, gjøre ting sammenmed, men det ser ikke ut som om noen vil ha et samliv med meg. Jeg får lett kontakt med folk, men det stopper liksom opp der. Jeg er den som går alene hjem, og selv om jeg er mann så gråter jeg meg ofte i søvn av ensomhet. Så kan dere hjelpe meg; er det håp for meg? Hva skal jeg gjøre for å få et samliv? Jeg er etter sigende en mann med glimt i øyet, fornuftig, slank og alt det som jeg ser at mange menn i min alder, 42 år ikke har..

Det er ikke først og fremst sexen jeg er ute etter, den får komme. (sex med andre er forresten noe jeg ikke har hatt på 1,5 år, så jeg er blitt redd for det også om det skulle by seg en anledning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Solveig Vennesland, Familierådgiver

Hei til deg som ingen vil ha!

Mist ikke motet. Du har kanskje trengt denne tiden til å bearbeide tapet av din tidligere partner.

Når du nå ønsker nye kontakter, kan du jo forsøke noe nytt. Hva med å oppsøke foreninger du kunne bli medlem av. Er du sportslig eller liker du musikk? Liker du å reise. Sjekk temareiser.

Det går jo an å bruke kontaktannonser også for å få bekjentskaper. Det er mange som har blitt overrasket og lyktes med det.

Men det viktigste er at du må få troen tilbake på deg selv, at du er en flott mann som kvinner kan se frem til å møte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...