Solvelv Skrevet 6. desember 2002 Skrevet 6. desember 2002 Hei Er det noen som har prøvd sangterapi? Overgrepene har ført til skade på stemmen min, og jeg har behov for å trene den opp. Vet dere noen som kan hjelpe? Hilsen Solvelv 0 Siter
Brave Skrevet 7. desember 2002 Skrevet 7. desember 2002 Hei. Jeg heter Tonje og er vokalist i Unicorn. Det er ikke uvanlig at dette skjer i forbindelse med overgrep. Selv er jeg utsatt for incest og bruker musikken til å uttrykke meg. Jeg har hatt meget god erfaring med å gå til logoped. Jeg fortalte henne alt, og det var ikke noen overraskelse for denne damen. Dette hadde hun opplevd mange ganger. Ring henne. Hvis du bor i en annen kant av landet kan hun kanskje gi deg navnet på en som kan hjelpe deg der du bor. Du kan også få støtte ved å søke trygdekontoret. Det kan hun og legen din hjelpe deg med. Logopedisk institutt ved Jorunn Frydenbø. Tlf. 22 60 52 40. Si at du fikk nummeret fra Tonje i Unicorn. Lykke til. Klem fra Tonje.. 0 Siter
Solvelv Skrevet 10. desember 2002 Forfatter Skrevet 10. desember 2002 Hei. Jeg heter Tonje og er vokalist i Unicorn. Det er ikke uvanlig at dette skjer i forbindelse med overgrep. Selv er jeg utsatt for incest og bruker musikken til å uttrykke meg. Jeg har hatt meget god erfaring med å gå til logoped. Jeg fortalte henne alt, og det var ikke noen overraskelse for denne damen. Dette hadde hun opplevd mange ganger. Ring henne. Hvis du bor i en annen kant av landet kan hun kanskje gi deg navnet på en som kan hjelpe deg der du bor. Du kan også få støtte ved å søke trygdekontoret. Det kan hun og legen din hjelpe deg med. Logopedisk institutt ved Jorunn Frydenbø. Tlf. 22 60 52 40. Si at du fikk nummeret fra Tonje i Unicorn. Lykke til. Klem fra Tonje.. Hei - og tusen takk! Jeg har allerede fått kontakt med en sangpedagog ved musikkonservatoriet hos NTNU her i Trondheim, som har svært god kompetanse på området. Skal starte etter nyttår. Gleder meg veldig. Utrolig fint at trygdekontoret kan dekke noe av dette - det ante jeg ikke. Takk for informasjonen! Solvelv 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.