Gå til innhold

Fredagstanker!


Rosita1365380427

Anbefalte innlegg

Rosita1365380427

Sitter her pä fredagskvelden. Egentlig burde jeg lese til eksamen pä tirsdag, men konsentrasjonen er heller därlig. Mange tanker som svirrer. Er nok litt urolig. Ingen planer ikveld. Orker ikke ringe noen, orker egentlig ikke gä ut.

Egentlig har jeg det ganske bra for tiden......utrolig nok. Kurven er faktisk oppadgäende i forhold til hvordan jeg har hatt det i höst. Föler faktisk ikke bàre tomhet og häplöshet.

Fär nesten beklage "spräket". Skriver pä pc´n til en tysk jente jeg deler leilighet med.

En tanke som ofte vender tilbake, er savnet etter en kjäreste. Nä er det seks är siden jeg har hatt en "ordentlig" forhold. Rota med bort i en fyr for dröye to är siden, som faktisk resulterte i at jeg begynte i terapi.

Den verste fölelsen jeg sliter med om dagen er vel ensomheten. Den tomme fölelsen, av ikke ä bety noe spesielt for noen. Syns det virker sä tilsynelatende enkelt for alle andre. Pr. dags dato har jeg faktisk ingen single venner. Det resulterer i par-middager, par-turer.

Jeg föler meg forferdelig alene......savner fölelsen av närhet, av ä bety noe spesielt for en eller annen......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...