Gå til innhold

Jeg har angst!


Gjest calestia

Anbefalte innlegg

Gjest calestia

Faen heller. Det kribler i hele kroppen, og jeg er så innmari urolig. Ble litt deppa i dag også, dagen begynte veldig bra, men utpå ettermiddagen ble det så tungt.

Blir lei meg av sånt jeg!

Nå forsøker jeg så godt jeg kan å være sterk og flink. Men jeg er helt alene, nå som jeg er sterkere og prøver å ta tilbake livet, forsvinner de jeg trenger. For jeg trenger dem virkelig nå, det er kjempevanskelig å gjøre alt dette helt alene, skummelt, jeg tør jo ikke engang ringe!

Nå må jeg ordne ditt og datt, og problemer med ditt og datt, også har jeg ingen å støtte meg til.

ARGGGGGGHHHHHHHHHHHHHH

JEG HATER ANGSTEN!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rosita1365380427

Ä föle seg sterkere ä ta tilbake livet var en ganske god tanke. Kan vel si jeg kjenner meg igjen der.

Egentlig en annen ting jeg tenkte pä da jeg leste det du skrev. Sikker pä at du er helt alene? Og det sier liksom jeg som föler meg usannsynlig alene her i verden, men det har faktisk vist seg i ny og ned at folk bryr seg og skjönner mer enn man tror.

Ville nä bare sende en liten hilsen pä fredagskvelden uansett:c)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nedtur, hva ? Leit å høre...skulle ønske det var noe jeg kunne gjøre for deg...

Forhåpentligvis sover du nå...? Håper du får en bedre dag i morgen...

Skulle ønske jeg hadde en jeg kunne PRATE med på denne måten.....være til hjelp og støtte for...

Kjempeklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...