Gjest FES Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Heisann! Er en gutt på 17 år. I et par år nå har jeg hatt et problem med overdreven svetting....har jo lest og hørt alt de her med pubertet og sånn, men det går jo aldri over. problemet er at jeg er i usa nå.....har prøvd et utall deodoranter, og ingenting hjelper.... Jeg liker å være sammen med venner og gjøre messe ting, men etter en time eller to, er jeg klissblaut under armene......det er utrolig kjipt, for det påvirker humør og innsats på skolen.....må sitte med jakke på, for det lukter forferdelig......kan ikke bruke kule t skjorter som alle andre gjør av same grunn...... Må jeg ta kontakt med lege? er redd for at det kommer til å koste masse penger, men jeg er egentlig villig til å gjøre hva som helst! håper noen har hatt samme problemet som meg og kan dele sine erfaringer med meg!! På forhånd tusen takk!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/84998-overdreven-svetting/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.