Gå til innhold

Overlevde.....og vel så det...:-)


TRISTIAN

Anbefalte innlegg

Hei..hopp (?)

Vedr. julebordet mitt...

Litt småbrisen, men klarttenkende, etter utrolige mengder av middelet alle vet at ingen har godt av....er jeg nå vel hjemme igjen -tidlig i noens øyne...men, dog...

Har hatt en nogenlunde overkommelig kveld, det verste var liksom "innledningen" , dere vet; Presentasjoner overfor nye mennesker før man ikke er "helt i farta " ennå...kjente svetten begynne å jobbe seg oppover nakken ....og var litt småskjelven ..men ; Jeg lever!

Dèt er det viktigste...ikke sant?

Ikke for på noen måte å skryte; men jeg ble faktisk "sjekket" opp av en frøken ikveld..(har verden gått helt av skaftet?!!)

Hun virket faktisk helt "normal" også....skjønner ingenting jeg....hva skjer nå ,liksom...? Tuller hun med meg, eller..? Måtte "rømme" fra henne..derfor jeg er hjemme nå....trygg igjen...

Hva i svarte er jeg egentlig

redd for? At hun skulle finne på å bli med meg hjem, og deretter se hvem jeg egentlig er? jeg er ikke, og har aldri vært innbilsk, mne jeg tror hun hadde planer om det....jeg stakk mens hun var på do....(tulling!!)

Det verste er at selv etter sånne mengder av alkohol, klare jeg ikke være "tøff"nok...? (klarte ikke å "begrense inntaket" ; gir lett etter for press...)

Kommer til å være sint på meg selv imorgen igjen....:-(

Feiging! - hvem vet hva det kunne ha ført til...?

Så er det med depresjonen da;

- det faktum at jeg ikke greide å utrette noen store "sosiale" mirakler i dag heler....til tross for alle muligheter....

Det blir nok TYNGRE i morgen...jeg GRUER MEG......

Det er nok riktig: Alkohol er overhodet ikke bra for deprimerte mennesker....

VISSTE jo dèt, da.....

Er jeg helt TUFS, eller...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gal Etter Livet

Bra gjort!!

Husk at damer er de som velger, så hvis hun hadde vært mere interessert i deg så hadde hun sikkert gitt deg mange kjøpesignaler (se deg dypt inn i øynene, ledd masse, tatt seg i håret og tatt på deg!!) Ikke legg så mye i det nå, men si til deg selv at du har draget, man!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...