Gå til innhold

Høyspent


Gjest Windsong

Anbefalte innlegg

Gjest Windsong

Jeg går på veggen snart. Nervene står i høyspenn, og jeg har hatt fler anfall tilsvarende det jeg har beskrevet i et innlegg lengre nede. Sta som jeg er, vil jeg ikke la denne idiotiske angsten sperre meg inne, men det sliter meg ut. Hater å ta banen, hvor alle ser meg så godt siden man sitter mot hverandre. Hater kassakøer. Konsentrerer meg elendig på skolen, som det er et ork å gå på.

Jeg skjønner meg ikke på meg selv om dagen, for hva har jeg å være redd for liksom?

Fikk en akutt time hos en lege ved samme senteret som min nye fastlege (har byttet) praktiserer. Denne legen var svært forståelsesfull, og skrev ut beroligende som en akuttløsning. Skal tilbake til fastlegen min om en uke for å diskutere hva vi skal gjøre videre om ikke et mirakel skjer og jeg blir bedre. Det blir vel en ny runde med psykolog, og kanskje et forsøk med antidepp (som jeg er skeptisk til)...'

Det er forventet av meg at jeg skal være med noen venner på by'n ikveld, men det byr meg imot. Før ville jeg gledet meg. Neste helg skal jeg til på handletur til Sverige med venner, og det gleder jeg meg AVGJORT ikke til! Det kan ikke være annet enn noen vanvittige køer nå oppunder jul, og så mange fremmede folk. Men jeg får bite i meg den forhatte angsten... F... så sliten jeg blir av det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...