Gå til innhold

likegyldighet


Gjest motisaz

Anbefalte innlegg

Gjest motisaz

det er det alt er nå. Likegyldig. Livet er bare kaos, tenker hver dag at det skal bli en orden på det. Men tenker så spiller det noen rolle? gidder ikke tenke på at jeg skal greie det, orker ikke tenke så langt. Dagene bare døser forbi, kommer ikke alltid ut døra en gang. Jeg er faen så lei av det. Av alt. Kikker ned på stripen av blod.. som renner nedover beinet. Joda hadde slutta å skade meg selv, for lenge siden, trodde jeg. Skulle gjerne gått amok med den kniven over hele beina, men hva om de andre ser det de vil tro jeg er sinnsyk...hm.. som om de ikke allerede vet det. Nei jeg vet ikke hva jeg skal gjøre lenger, vil ikke leve, men tør ikke gjøre noe med det, aldri om jeg vil gjennom et lignende sykehus opphold en gnag til. Hvis jeg ikke lykkes denne gangen heller. Er sliten alltid, driver ikke med noen ting, men hodet mitt...det gir meg aldri fri, ikke engang når jeg sover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke hva jeg skal skrive.. Vet ikke om du husker meg engang..

Ville bare sende deg en "vise deg at du er verdt mye og si at vi ikke er likegyldige ovenfor deg-melding"

trøste-eller-et-eller-annet-klem (hvis du vil ha) fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest motisaz

Vet ikke hva jeg skal skrive.. Vet ikke om du husker meg engang..

Ville bare sende deg en "vise deg at du er verdt mye og si at vi ikke er likegyldige ovenfor deg-melding"

trøste-eller-et-eller-annet-klem (hvis du vil ha) fra

nei husker deg ikke, men tusen tkk for svar. Det er noen ganger godt å bare øse ut her inne, selv om det jeg skriver virker tåpelig bare for å få det ut liksom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...