Gjest dimi Skrevet 7. desember 2002 Skrevet 7. desember 2002 Sambo skal få ullfrakk, tror jeg. Andre forslag tas i mot med takk! 0 Siter
Gjest saara Skrevet 7. desember 2002 Skrevet 7. desember 2002 Frakk fikk han her i fjor.. I år ønsket han seg ny barbermaskin.. Den er kjøpt og pakket inn alt.. ;-)) 0 Siter
Gjest dimi Skrevet 7. desember 2002 Skrevet 7. desember 2002 Frakk fikk han her i fjor.. I år ønsket han seg ny barbermaskin.. Den er kjøpt og pakket inn alt.. ;-)) Har ikke kjøpt noe, ennå - men det blir vel et gigantisk røykskadesalg i store lille Trondheim, nå til uka... 0 Siter
naiv Skrevet 7. desember 2002 Skrevet 7. desember 2002 Klær - det gidder han ikke å kjøpe selv. 0 Siter
Gjest saara Skrevet 7. desember 2002 Skrevet 7. desember 2002 Har ikke kjøpt noe, ennå - men det blir vel et gigantisk røykskadesalg i store lille Trondheim, nå til uka... Kjøpte den på City Syd en time før brannen startet.. Har forresten ikke lyst til å gi bort gaver som lukter brent.. 0 Siter
birdie Skrevet 7. desember 2002 Skrevet 7. desember 2002 Bruksrett (såvidt) på digitalkameraet vi skal kjøpe oss. 0 Siter
Tornerose Skrevet 7. desember 2002 Skrevet 7. desember 2002 Akkurat det han ønsket seg i år. PC-spillet til Ringenes Herre og 3-4 bøker i en serie han leser. 0 Siter
dewey Skrevet 7. desember 2002 Skrevet 7. desember 2002 Jeg _tror_ det blir et abonnement på Samtiden. Ellers har vi vel egentlig avtalt at julegave til hverandre er en liten pul-og-elsk-tur en helg i januar eller februar. Men det er jo koselig å gi kjæresten sin en liten oppmerksomhet da. Han kjøper nok klær til meg som han pleier - det er han flink til! 0 Siter
tiliti Skrevet 8. desember 2002 Skrevet 8. desember 2002 cognacglass med inskripsjonen "pappas cognac" 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 8. desember 2002 Skrevet 8. desember 2002 Komplett samling av James Bond på DVD. 0 Siter
nanna Skrevet 8. desember 2002 Skrevet 8. desember 2002 Bruksrett (såvidt) på digitalkameraet vi skal kjøpe oss. Så generøs du er... :-P 0 Siter
Gjest bd Skrevet 8. desember 2002 Skrevet 8. desember 2002 Gjorde det litt anderledes i år... har kjøpt 24 små, store og endastørre gaver, og puttet de unummerert i en kiste- han får dermed en liten oppmerksomhet hver dag i form av en julekalender (han velger selv pakke). Hva som blir igjen på juleaften, det vil tiden vise. Kan være et glass, en drink-mixer, en CD, et par sokker, en boxer, en kniv, et kompass, en bok eller rett og slett bare en pakke med te-lys... eller en sjokolade.. eller... bare tiden vil vise? 0 Siter
astridny Skrevet 8. desember 2002 Skrevet 8. desember 2002 Vi har kjøpt en oppvaskmaskin som skal være julegave til hverandre. 0 Siter
birdie Skrevet 8. desember 2002 Skrevet 8. desember 2002 Så generøs du er... :-P Hva kan jeg si - det ligger naturlig for meg. Þ 0 Siter
birdie Skrevet 8. desember 2002 Skrevet 8. desember 2002 cognacglass med inskripsjonen "pappas cognac" .. sånn at ikke ungene skal ta feil? ;o) 0 Siter
Altman Skrevet 8. desember 2002 Skrevet 8. desember 2002 Ullfrakk er kjedelig (unnskyld). Min mann skal få ergometersykkel 0 Siter
Sofline Skrevet 8. desember 2002 Skrevet 8. desember 2002 Kjøpte den på City Syd en time før brannen startet.. Har forresten ikke lyst til å gi bort gaver som lukter brent.. Brent lukt forsvinner jo etter noen dager i vanlig luft... det er lenge igjen til julaften!!! 0 Siter
Jane Skrevet 8. desember 2002 Skrevet 8. desember 2002 Ingenting, men han kan godt få låne gamecuben min da. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 8. desember 2002 Skrevet 8. desember 2002 Tror jeg skal kjøpe ullpledd. Eller et ostefat og en kul ostehøvel. 0 Siter
Reg@l Skrevet 8. desember 2002 Skrevet 8. desember 2002 Vi har satt av penger til fryseboks som vi skal kjøpe når vi flytter i mars. Har kjøpt "sveitserkniv" i kredittkortformat til han fra Knotten. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.