Gå til innhold

Kan hun være deprimert?


Gjest venninnen

Anbefalte innlegg

Gjest venninnen

Hei

Jeg bekymrer nå virkelig over min venninne.

Hun har liksom nå i det siste

trukket seg mye tilbake fra det sosiale.

Bare for ett år siden så var hun hos meg titt og ofte,satt i mange timer og hadde det kjempekoselig.

Nå derimot går det måneder mellom vært besøk. Og hun drar hjem etter ett par timer.

Jeg må nesten tvinge henne til å komme. Vanlig omkved, kom heller du. Lover ingen ting,glem det osv, sier hun når jeg ber henne komme.

Før så klemte vi hverandre etter å vært på tur, hatt det festelig osv. Men nå, trekker hun seg liksom unna.

Jeg har også latt være å kontakte henne over en stund,men da er hun nesten hysterisk på at hun ikke har hørt fra meg.

Det virker som hun er sjalu på at jeg treffer andre venninner.

Hun vil liksom ha kontrollen over meg.

Så kan hun være svært snakkesalig, så veeeeeeeeldig taus i timevis.

Hun har aldri hatt noe kjærlighetsforhold som jeg vet om, selv om hun er begynnelsen av tredveåra.Vi er nesten jevngamle venninner.

Hun flyttet ut fra hjemmet først i begynnelsen av dette året. Så det går nok litt "tregt" med alt.

Så jeg lurer, virker dette som en depresjon ?

Når vi treffes så ser hun veldig på meg,så hun unngår ikke øyekontakten ihvertfall.

Jeg savner virkelig det gode gamle venninneforholdet vårt.

Jeg synes dette er trist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...