Gå til innhold

middag for mor of far!tips??

Anbefalte innlegg

Gjest batteri

som en del av julegaven skal jeg gi ett gavekort på middag for to til foreldrene mine. jeg skal være kokken,og jeg tror jeg skal klare å mikse de forskjellige ingrediensene sammen på en sånn passe normal måte, problemet er bare at jeg ikke vet hva jeg skal lage. jeg skal lage en meny til dem også, så de kan velge selv..tenkte å ha en fiskerett, en kjøttrett..også vet jeg ikke mer..noen sider på nettet? har vært innom matprat siden, men er liksom ikke sikker på hva det koster,om det er godt, om jeg kommer til å klare det osv...

forslag mottas med stor takk:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/85132-middag-for-mor-of-fartips/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest guten23

Du kan lage Baccalao. Det er godt. Spicy torsk. Høres ut som en god plan du har. Du kan se om du finner noen gode tips på matprat.no, eller du kan bruke google.com og gjøre et matsøk. Husk å ha med hvalbiff på menyen da. Det er jo klassisk.

Lykke til med kokkeriene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...