Gå til innhold

sosial forbi...?


anonym11365380364

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

anonym11365380364

...-du leste ikke tilfeldigvis om da Klaus dro forbi. også vel...?

fant det jeg leste på doktoronline..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske vanlig. Hvis det begrenser deg i livet ditt, f.eks. ved at du ikke tør fullføre studiet pga foredrag, ikke tør handle selv eller har angst mye av tiden, bør du søke hjelp.

Snakk med legen din og få henvisning til psykolog.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

anonym11365380364

Det er ganske vanlig. Hvis det begrenser deg i livet ditt, f.eks. ved at du ikke tør fullføre studiet pga foredrag, ikke tør handle selv eller har angst mye av tiden, bør du søke hjelp.

Snakk med legen din og få henvisning til psykolog.

jeg klarer å holde fordrag, lese høyt, å snakke osv, jeg jobber i butikk, så jeg tør å handle alene osv....går mye bedre, men kjente meg igjen i det for det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

anonym11365380364

jeg klarer å holde fordrag, lese høyt, å snakke osv, jeg jobber i butikk, så jeg tør å handle alene osv....går mye bedre, men kjente meg igjen i det for det!

jeg blir nervøs når jeg skal lese osv, men jeg klarer å "takle" d....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

fant det jeg leste på doktoronline..........

Ut fra det du skriver tror jeg ikke du har sosial fobi. For da hadde du nok ikke klart jobben. Eller kanskje hadde du teknisk sett klart å gjennomføre det, men du hadde hatt det veldig vanskelig.

Husk at diagnosene innen psykiatri er veldig store og omfattende, tror de fleste finner _noen_ symptomer som passer på seg, men det betyr ikke at du er sosiofobiker av den grunn.

Hvordan synes du det er å gå ut og treffe venner etc?

...sorry lite respons fra meg i det siste, det har vært en kjip periode for å si det mildt.

God natt:-)

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

anonym11365380364

Ut fra det du skriver tror jeg ikke du har sosial fobi. For da hadde du nok ikke klart jobben. Eller kanskje hadde du teknisk sett klart å gjennomføre det, men du hadde hatt det veldig vanskelig.

Husk at diagnosene innen psykiatri er veldig store og omfattende, tror de fleste finner _noen_ symptomer som passer på seg, men det betyr ikke at du er sosiofobiker av den grunn.

Hvordan synes du det er å gå ut og treffe venner etc?

...sorry lite respons fra meg i det siste, det har vært en kjip periode for å si det mildt.

God natt:-)

Klem fra

går greit å treffe venner osv, bare kjente meg igjen i noen av punktene.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...