Gå til innhold

Oppbrukte sjanser!?


Rosita1365380427

Anbefalte innlegg

Rosita1365380427

Er et spörsmäl som nesten skrur seg fast i hjernen min idag. Vil bli kvitt denne rastlösheten. Fölelsen av tomhet, mislykkethet. Hva hvis jeg ved ä faktisk gjöre noe med det, bryter opp fra her jeg er nä. Innrömme at studiene dreper alt jeg har av selvtillit, for jeg klarte faktisk ä bygge den opp litt tidligere iär. Alt er borte nä. Hva da?????

Men det er ingen som vil ha meg! En halvstudert, psykotisk vrak som har funnet ut at for ä bli kvitt de vonde fölelsene nok en gang har dratt fra studiene. Jeg klarer ikke dette. Hele situasjonen spiser med opp innen ifra.

Men hva videre! Jeg föler at hvis jeg gir etter nä er jeg dömt til et liv som vrak, dömt til ä väre et psykologisk tilfelle resten av livet. Orker ikke tanken engang. Vil ikke det! Har da mine gode stunder. Men JEG kommer aldri i verden til ä kunne svare for meg etter dette! Hvorfor fullförte du ikke? Hvorfor prövde du ä begynne igjen. Hvem vil vel....hvem tör vel ha med sänne mennesker ä gjöre? Har brukt opp sjansene mine jeg nä. Kanskje jeg bare skal forsvinne? Hadde värt deilig:c)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rosita1365380427

Blir litt flau när jeg leser det jeg faktisk sendte inn. Akkurat som ikke jeg er selvsentreret nok som det er! Aner nesten ikke hvorfor jeg skrev, pä mange mäter virker det som jeg suller meg inn i fölelsene. Jeg gjör det!!!

Vil pä en mäte gi opp, men jeg gjör det ikke. Akkurat idag kunne jeg önske jeg gjorde det. Sliten idag! Vil egentlig bare sove. Virker ikke som om det er noen som kjenner seg igjen i det jeg skriver her inne heller sä......

Joda, kan synes synd pä meg selv. Virkelig overevise meg selv om at jeg er HELT alene i hele verden! Selv om jeg kjemper pä en mäte ogsä. Vil bli glad, lykkelig......bläh! Tror jeg stopper her. Blir kvalm av meg selv. Tror det er bra det er terapi denne uken. Som om ikke jeg plager de nok som det er.

Beklager alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir litt flau när jeg leser det jeg faktisk sendte inn. Akkurat som ikke jeg er selvsentreret nok som det er! Aner nesten ikke hvorfor jeg skrev, pä mange mäter virker det som jeg suller meg inn i fölelsene. Jeg gjör det!!!

Vil pä en mäte gi opp, men jeg gjör det ikke. Akkurat idag kunne jeg önske jeg gjorde det. Sliten idag! Vil egentlig bare sove. Virker ikke som om det er noen som kjenner seg igjen i det jeg skriver her inne heller sä......

Joda, kan synes synd pä meg selv. Virkelig overevise meg selv om at jeg er HELT alene i hele verden! Selv om jeg kjemper pä en mäte ogsä. Vil bli glad, lykkelig......bläh! Tror jeg stopper her. Blir kvalm av meg selv. Tror det er bra det er terapi denne uken. Som om ikke jeg plager de nok som det er.

Beklager alle sammen!

eh...ville bare si : -Hvis DU har dårlig samvittighet...ja DA ligger JEG tynt an...!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosita1365380427

eh...ville bare si : -Hvis DU har dårlig samvittighet...ja DA ligger JEG tynt an...!:-)

Vel.....syns ikke det. Min unnskyldning har nok endel med meg ä gjöre. Har nemlig en tendens til ä unnskylde meg litt for mye.....sitat en kamerat...men uansett. du skriver jo KANON-BRA!! Setter ord pä mye jeg har tenker selv, men ikke klarer ä formidle, verken i terapi. eller for meg selv egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...