Gå til innhold

alt går til helvete


moonchild

Anbefalte innlegg

alt går helvete, alle er sinte, alle er sure. får ikke den hjelpe jeg trenger, skulle ønske jeg var død. ingen som kommer til å savne meg. alle har det mye bedre uten meg. legen min blir sikkert sint på meg når jeg kommer med nye kutt, kanskje jeg bare skal gjøre slutt på det en gang for alle?ingen som bryr seg allikevel.

tør ikke gå ut lengre, alle stirrer på meg og ønsker at jeg var død. jeg skal gjøre som de sier, jeg skal gi dem rett. ingen som kommer til å savne meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest trist her og

Ikke ha slike tanker.

Skyv dem langt vekk.

Husk det er alltid noen som bryr seg.

hvorfor skulle du ellers vært her dersom du ikke var her for en god grunn.

Her inne bryr vi oss ihvertfall, ikke glem det.

Ikke la slike dager ødelegge selvbildet ditt.

Det er mange som bryr seg.

Jeg blir utrolig nervøs når noen har slike tanker.

Har du fortalt legen din hvorfor du kutter deg?

Spør etter hjelp, du er den eneste som kan hjelpe deg selv først.

Vær ikke redd, mange vil hjelpe men dessverre er det f som er tankelesere.

ta godt vare på deg selv.

Koseklemmer fra ei som bryr seg om deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Hvis du oppfatter legen som sint, så er det en naturlig reaksjon hos han siden han selvfølgelig blir redd når du gjør slike ting, redd han skal 'miste deg' for godt. Sikkert ikke noe hyggelig for en lege å miste en pasient ved selvmord feks, selv om han kanskje har tusen pasienter. Setter nok igang noen tanker om hva som kunne vært gjort annerledes selv hos en erfaren lege. Da er det lett å høres irritert ut! Som du sikkert har opplevd selv, så blir en ofte sint når en blir redd. En helt menneskelig reaksjon. Dub urde ta det some t tegn for at legen har omsorg for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grunnen til at alle blir sinte og sure er fordi de er redde for deg må du vel skjønne! de vil ikke miste deg! fortell legen hva du føler da vel, så kanskje han kan forstå litt bedre hva du går igjennom! Prat om det til familie og venner.. prat med folk du stoler på og vet støtter deg! Hvis du ikke føler at du har noen og prate med, er det alltid lov til å sende meg en mail(gjelder alle andre også,) så svarer jeg så fort jeg har mulighet!!Og hvis det blir FOR ILLE hadde jeg kanskje vurdert å oppsøke en psykolog.. psykologen kan du prate om alt til.. (jeg skrev HVIS det bli FOR ILLE!!) Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...