Gå til innhold

Brudd i nesa etter nesekorreksjon.

Anbefalte innlegg

Jeg foretok neseoperasjon for godt over ett år siden, og er fornøyd bortsett fra et hakk øverst på neseryggen.

Før operasjonen spurte jeg bla. kirurgen om jeg kunne risikere å få hakk oppover neseryggen. Til dette svarte han et soleklart nei.

Da jeg etter operasjonen forklarte at jeg hadde fått et hakk øverst på neseryggen, forklarte han at jeg hadde fått et brudd. Jeg spurte hva han kunne gjøre med dette, og han ba meg komme tilbake når ett år var gått, slik at han fikk sprøytet inn silikon i hakket.

Ett år etter var jeg hos han, og han forklarte at det ikke var noe han kunne gjøre med dette. Da jeg minte han på at han for ett år siden hadde sagt at han kunne sprøyte inn silikon, sa han at dette ikke var mulig, men at han kunne sprøyte inn Artecoll. Resultatet nå tre uker senere er at hakket syntes bedre enn tidligere.

Har dere noen forslag til hva jeg gjør? Vet dere om det er noe annet som kan gjøres for å fjerne hakket? Bør jeg evt. reklamere og kreve noe refundert av beløpet på 30.000, og evt. hvor mye?

Jeg er svært takknemlig for svar.

Er forøvrig svært fornøyd ellers med den nye nesefasongen, og angrer ikke.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/85258-brudd-i-nesa-etter-nesekorreksjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...