Gjest tas Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 er det mulig å ha omgangsyke flere ganger iløpet av et år? stemmer det at blåbærsaft hjelper magen å beholde maten? vi har nylig vært utenlands og der fikk en av oss diare, som har fortsatt i ettertid og hun gikk til legen og fikk beskjed om å holde seg hjemme da det var ekstremt smittsomt. Men nå har det gått veldig lang tid, blir man ikke kvitt det når magen tømmer seg med en gang man får i seg mat? Jeg lurer nemlig på om jeg har blitt smittet. Og om alle mage&tarm problemer er dråpesmitte. Det er sånn at man kun har diare etter å ha spist, hvis det viser seg at jeg er smittet så vil jeg trolig prøve å unngå å spise selvom jeg vet bedre, vil det da være vanskeligere å bli kvitt det enn om jeg spiser. jeg drikker mye vann og evt. det som vil hjelpe magen å holde på maten. akkurat nå vet jeg ikke hva det er, så derfor blir spørsmålene litt generelle. men burde jeg kontakte lege hvis jeg er blitt smittet og hvor lenge er det mulig å gå med noe slikt? selvom hun kun har diare, vil andre som blir smittet kunne ha både oppkast og diare, eller kun oppkast? håper på raskt svar. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/85293-diareomgangsyke/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.