Gå til innhold

En liten hverdagslig seier!


Gjest Kjerringnebbet

Anbefalte innlegg

Gjest Kjerringnebbet

Før jul så får jeg angst for alt jeg må gjøre i tillegg til det vanlige. Som jeg elelrs ikke engang orker.

Nå idag så greide jeg å legge opp to benbukser som ungene skal ha til jul. Så deilig, nå slipper jeg å mare om det mer. har så problemer med slike små ting som det.

Er så deilig når jeg for en gangs skyuld får gjort det før det er helt nødvendig. Gjerne kvelden før de skal brukes, da blir jeg så sliten av jeg bre griner.

Lengter tiblake til den tiden slike ting ble gjort uten at jeg tenkte over det engang!

Kanskje jeg greier å få skiftet på en av sengene etterpå også? Det hadde vært toppers. Ville vært enda en seier!

Hurra for alle små seiere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt jobbet! :-) Sånne små seiere er så godt å ta med seg! Jeg hadde trengt ett par sånne selv her jeg sitter, i en leilighet som er nokså "bombet" :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Windsong

Godt jobbet! :-) Sånne små seiere er så godt å ta med seg! Jeg hadde trengt ett par sånne selv her jeg sitter, i en leilighet som er nokså "bombet" :-(

Du har vært flink!!!

Jeg har også en leilighet som ikke ser ut, og jeg tør ikke tenke på kolonien av hybelkaniner under senga ;-).

Det er søren ikke så lett som noen tror å gjøre sine plikter når psyken motarbeider en ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...