Gå til innhold

Obs, se opp for blodtrykksapparat for hjemmemåling!

Anbefalte innlegg

Gjest egen erfaring

Ja, det mener jeg. Ihvertfall for oss som har normalt blodtrykk.

Jeg ble helt nevrotisk av det.

Jeg slet ut tre-fire stykker.

Ja, du leste riktig.

På det værste målte jeg omtrent hvert femte minutt nesten hele døgnet når jeg hadde fri. Var helt opphengt i blodtrykk.

Jeg har fyllt tredve,jente,slank,ingen risikofaktorer ellers.

Med andre ord: Jeg hadde ihvertfall ikke bruk for denne målingen.

Klart at resultatene ble av og til høyere, ikke rart så nevrotisk jeg ble. Målte jeg noe høyere, så var dagen(e) ødelagt for meg.

Jeg torde nesten ikke røre meg eller noen ekstrabelastninger

i frykt for at BT skulle stige.

Blodtrykksmåleren bestemte tilslutt over livet mitt nesten.hvor det gikk ut over famile og kjærligheten.

Men,jeg bestemte etterhvert at nå fikk det være slutt.

Nå trapper jeg ned målingen

og og begynner heller å trene istede, dvs gå spaserturer hver dag.

Det har hjulpet meg ut av denne nevrotiske målingen. Vel,jeg har ikke kastet apparatet men vurederer det.

Selvfølgelig de som lider av høyt BT bør jo følge opp kanskje hjemme med samarbeid med legen. Da kan jo ett slikt hjemmeapparat være nyttig med måte.

Jeg har nå ett naturlig liv igjen. Kjærligheten holdt.

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...