Gå til innhold

Hvor er følelsene mine??


Saliz

Anbefalte innlegg

Hei... Jeg lurer på hvor følelsene mine har blitt av. Har blitt så likegyldig, liksom. Blir ikke like lei meg som før, og heller ikke like glad. Akkurat som om jeg er avkoblet fra følelsene mine. Istedet sitter jeg med en masse tanker om hvorfor jeg føler så lite og hva som er galt med meg. Ting som jeg var veldig interessert i før, har jeg ingen iver for lenger. Er jeg blitt følelsesmessig avstumpet? Er jeg kanskje utbrent? Føler alt er stress sånn som livet mitt er nå. De følelsene jeg har, er at jeg er fysisk sliten og sånne ting. Men jeg savner de ekte følelsene, de man kjenner i hjertet! Kan de bare forsvinne eller er jeg utslitt på noe vis?? Har i et par år blitt behandlet med både Tetracyclin, Doxylin og p-piller (Diane) mot acne, og med disse pillene har også fuktigheten i skjeden forsvunnet. Dette gjør at jeg ikke blir på langt nær så kåt som jeg pleide før. Kan denne nedsatte sexlysten ha noe å si for følelsene ellers? Har liksom ingen lidenskap for noenting lenger, og det er så fælt å ikke føle noe!! Akkurat som om jeg er følelsesmessig lam til tider!! Det er jo værre noen ganger enn andre, men det er akkurat som om følelsene mine har gått i dvale! Jeg får ikke kontakt med dem... Hva skal jeg gjøre??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...