Gå til innhold

skjønner ikke hva som feiler meg


Gjest israelvenninnen

Anbefalte innlegg

Gjest israelvenninnen

Jeg er stortsett deprimert hele tida. Men av og til bestemmer jeg meg for at nå skal jeg være blid. Og det medfører ofte krampeaktig drikking ,shopping eller ehm stormende forelskelser. Men så innhenter virkeligheten meg og jeg blir enda mer deprimert enn jeg var i utgangspunktet. verre og verre altså. Legen min hinter bipolar men jeg tror ikke det. Jeg våkner som sagt ikke bare opp en dag og er lynende glad.

Zoloften hjelper meg bedre. Det er ikke så mange svarte dager og jeg får lettere sove og tankene kverner ikke sånn rundt i hodet. Men jeg er fortsatt ikke lykkelig. det er fortsatt mange dager hvor jeg bare går rundt og tenker på selvmord. eller jeg tenker ikke på selvmord som at jeg skal gjøre det..men som om skulle ønske jeg var død , håper jeg får hjerteatakk etc

går på 50mg zoloft..bør jeg øke dosen kanskje , eller går jeg på feil medisiner. Som sagt gjør jeg enda disse dumme tingene med enorm drikking og pengesløsing. i perioder. Men det er vel bare noe terapi kan hjelpe mot

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest israelvenninnen

kan nevne at også med mennesker er jeg enten eller. Enten elsker jeg de superhøyt, og er forelsket, ser på de som superbestevenner. Noe som sjelden varer fordi jeg enten svikter de ..eller de svikter meg. Dette fører til at jeg ikke klarer å beholde venner. Kanskje jeg får et fint forhold til en gutt en periode..for at det så går i grus og jeg ligger igjen og prøver å plukke opp bitene

noen som vil prøve seg på en diagnose.

er det noe galt med personligheten min?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror faktisk at i dette tilfellet bør du høre litt mer på hva legen din antyder.

Du kan faktisk få et godt, normalt liv uten behov for antidepressiva hvis han har rett.

Det er ofte lettere å behandle en reell bipolar lidelse enn en som "bare" er psykosomatisk. Er det snakk om kun terapi, er det ofte vanskeligere og mer tidkrevende enn om det bare er en kjemisk/biologisk feil som kan rettes opp...

Selv om det ofte er viktig med en kombinasjon av terapi og medisinering i begge tilfeller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...