Gå til innhold

Hm,herr psykiater har ferie........


Gjest trrrish

Anbefalte innlegg

Tralla la la......

Jeg undrer på hva jeg skal gjøre nå. Jeg kjemper mot den delen som sier jeg bare skal skjære over pulsåren. Greier ikke tenke på annet. Har små risp over halve kroppen nå, inngår liksom et kompromiss. Herregud,jeg og alle andre burde innse at jeg er et uhyre. I meg er det kun ondskap. Hvorfor skal jeg leve når jeg bare er ond. I fjor vinter gjorde jeg noe helt forferdelig... Jeg hadde en ekkel krangel med en venn jeg var så glad i, som jeg hadde brukt å være sammen med dag og natt i flere uker, så plutselig ville han ikke vite av meg mer. Og jeg raserte huset i fortvilelse, og så dreit den stakkars lille katta mi inni i stua, og da ble jeg så forbanna på den at jeg først prøvde skjære meg i håndleddene og da jeg ikke klarte det, så tok jeg tak i katta og heiv den ut!!!!!! I TRAFFIKEN!! Har ikke sett den siden. Stakkars forskremte lille pusen. AT DET GÅR AN Å VÆRE SÅ OND SOM MEG.

ÅÅÅÅÅÅÅåh jeg vil DØØØØØØØØ,nei jeg vil ikke døøøøø, jo, men jeg burde dø, bla bla. Hold kjeft hjerne.

Herr Psykiater har ferie i en måned, så han får jeg ikke tak i på lenge. Moren min kan jeg ikke snakke med for hun er død. Sosionomen kan jeg ikke snakke med, for hun har influensa. Pappa kan jeg ikke snakke med, for han er psykopat og seksualforbryter, det kommer vel jeg og til å bli en dag tenker jeg, så ond som jeg er. Og jeg er så redd han skal hamre løs på døren og true med å ta livet av seg rett utenfor om jeg ikke åpner. Selv om jeg ikke har noen grunn til å tro at han skal komme å gjøre det med det første.

Herre min hatt så dumme tanker jeg har. Er det mine tanker, eller? Hmm. Det kuttet fra da jeg måtte lappes sammen på legevakta, har en hard firkant under seg. Lurer på om legene smatt inn noe under arret for å overvåke meg. Men det har jeg heller ingen grunn til å tro, så det er heller ikke mine tanker. For noe teit. Har lyst til å skjære opp for å sjekke om det er noe under arret. Så rart. Så kan jeg heller ikke snakke med han jeg deler leilighet med, for han er borte. Og vennene mine tror enten bare jeg lyger og overdriver for å få oppmerksomhet etc, om jeg prøver snakke med dem om dette. De andre har sine egne problemer, det ville vært utrolig dårlig gjort av meg å lesse dette på dem når jeg er så mongofaenhælveteidiotfaen.

Så jeg er helt alene og prøver å ikke ta livet av meg,.SNufs livet er et sant helvete. og jeg er oooond og jeg er helt alene??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei trrrish!

Du er ikke helt alene - vi er mange her som leser det du skriver og som av og til tenker på deg. Jeg har ikke vært på nettet på flere måneder, og dermed har jeg ikke lest noe av det du har skrevet. Men jeg har faktisk tenkt på deg av og til - og fundert på hvordan det går med deg.

Ensomhet er vondt - og indre psykisk press kan være nesten uutholdelig. Men hvis du venner deg til å holde det ut uten å utagere, så vil livet ditt etterhvert bli veldig forskjellig fra det det er nå. Men slike forandringer tar lang tid...

Man kan bli ganske avhengig av å kutte seg - det har vel egentlig mange fellestrekk med rusmisbruk (og matmisbruk). Det som er synd er at arrene vil plage deg om noen år når livet ditt har blitt annerledes.

Prøv om du kan gjøre noe som er mindre destruktivt enn å skade deg. Hva med å se på noen idiotiske serier på tv?

Ha det så godt som du kan trish! Det er fortsatt en stund til jeg får nett-tilgang igjen - men jeg kommer sannsynligvis til å tenkt på deg av og til fortsatt selv om jeg ikke får skrevet noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei,vennen min:)

Du vet du kan prate med meg. jeg forstår ikke hvorfor du skriver at ingen av vennene dine vil vite av problemene dine. jeg vet om dem, men jeg kan ikke gjette meg fram til hvordan du har det. SNAKK MED MEG,GRÅT TIL MEG. samme hva du gjør så ikke steng meg ute. du sier at du ikke har noen å snakke med, du har meg. du kan alltid komme til meg. du er jo min beste venn, og jeg vil at du prater med meg.ikke steng meg ute når du har det vondt, vennen.

for all del du er ingen ond person i det hele tatt. hvorfor skulle du være det i grunn? du er det fineste mennesket som er i mitt liv,selv om du har problemer med det ene og det andre. for meg vil du alltid være den jeg bryr meg mest om og er mest glad i. du skal vite at jeg tenker på deg hver eneste dag, og lurer på hvordan du har det. så fortell meg, ikke lukk døren for meg inn til ditt indre. jeg vil så gjerne være en del av den, selv om du ikke alltid lar meg få lov til det.

du skal vite at jeg har tårer i øynene nå. som du vet så har jeg problemer selv fortiden, jeg vil gjerne dele dem med deg. gråte sammen med deg, bare du snakker med meg om problemene dine.

jeg ber deg, snakk med meg. send meg mld så kommer jeg så fort jeg kan hjem til deg. hvis du vil ha meg på besøk.

kjempe glad i deg, babe.

klem fra din beste venninne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei vennen:)

jeg sitter her med en klump i halsen. vet ikke helt hva jeg skal si for noe, men du vet at du kan snakke med meg. jeg er her for deg både i vonde og gode dagene dine. så bruk meg, du vet jeg lytter til det du sier, du vet at jeg bryr meg. men hvordan kan jeg vite hvordan du har det når du ikke sier noe. og hvordan kan du si at ingen av vennene dine bryr seg om deg. jeg gjør det, det har jeg gjort siden den dagen vi ble venner. du vil alltid være den jeg bryr meg mest om, men da må du snakke med meg, gråt sammen med meg. for all del bare la meg være en del av deg, som du er en del av meg.

vennen, jeg vet du har det vanskelig, jeg har det vanskelig selv. vil liksom ikke leve jeg heller, for det er vondt å kjenne smerten og stemmene som sier at jeg burde være død fordi ingen liker meg og at jeg er så ond at alle skygger unna meg.

vel jeg ber deg igjen om å prate med meg. kanskje vi skulle snakke sammen om problemene våre. bare du gir meg beskjed så kommer jeg til deg med en gang. ikke steng meg ute fra følelsen dine.

kjempe glad i deg. kos fra din beste venninne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist at du skal ha det sånn som det du beskriver.

Reagerer veldig på at du sier du er ond. Tull og tøys!

Du angrer på ting du har gjort i sinne, sånn som det med katten, og det viser at du har samvittighet og at du bryr deg om andre.

Høres ut som du har hatt det tøffere enn de fleste. Det må være tungt ikke å ha foreldre som kan støtte deg. Heldigvis ser jeg av svar du har fått at du har venner.

Vennene dine liker deg, og er glad i deg. De ser ikke på deg som en ond person. Stol på dem, du. Du er en person det er verdt å være glad i.

Skulle gjerne ha kunnet trøste deg ordentlig, ha funnet ord som kunne få deg til å forstå at du er ei flott jente!

Sender deg mange varme tanker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble helt forundret over hvor snille dere er. Trodde at om noen svarte, ville de kjefte på meg. Takk for kloke råd. Tenker på deg og frosken og du og threzi vennen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...