Gå til innhold

Deprimert!


LMJ

Anbefalte innlegg

Hei!Jeg er så fortvilet.Jeg har det så vondt,men jeg vet ikke helt hvorfor.Jeg går til psykolog og har fått antidepresive tabl.( Nefadar )De hjelper,men jeg får nedturer ofte alikevell.Dette sliter meg helt ut, og ikke minst samboeren min.Dette gjør meg også trist,fordi jeg vet at han blir lei seg når jeg har det vondt.Jeg får dårlig samvittighet for den minste ting, føler at jeg ikke gjør god nok jobb.Noen dager er fine og dem setter jeg veldig pris på.Da tenker jeg at jeg har jo ikke noe problem.Når jeg får nedturen blir jeg liggende å gråte hele tiden,graver meg ned i meg selv.Enda jeg vet at jeg ikke må gjøre det,så klarer jeg ikke å stoppe.Jeg gjemmer meg ,for jeg vil ikke at samboeren min skal se meg sånn.Jeg orker ikke ha det sånn som jeg har det nå!Kan noen hjelpe meg?Hadde det ikke vært for samboeren min vet jeg ikke hvor jeg hadde væert hen idag.Takk!

Hilse LMJ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

lina1365380363

Hei!

Kanskje det ville vært en god ide å jobbe med problemene og komme ut av dem, istedet for å forbli i det samme?

Derfor går du til psykolog også, ikke sant?

Det er lett å si, men prøv å se litt "lys i tunnelen" når du har det vanskelig.

Kanskje det ville vært godt med bare litt frisk luft da? Få seg en tur?

Oppmuntrende hilsen fra..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...