Gå til innhold

Intens hodepine

Anbefalte innlegg

Jeg har slitt med hodepine lenge. Faktisk i årevis. Men jeg har ikke fått svar på hva det er. Har vært hos lege og på nevrologisk på sykehus. Hatt MR prøver, men de finner ingenting. Blodprøvene er normale og.

Behandling har jeg prøvd hode og nakke massasje og briller (grunnet skjeive hornhinner). Piller hjelper lite, og sterke medikamenter vil jeg ikke få. Sex påstår mange hjelper. Kanskje, jeg husker ikke på å kjenne etter. Dessuten er damen ofte lenge vekke, så jeg glemmer å kjenne etter.

Jeg hadde kysse syken for 2 år siden. Den hadde jeg i 1/2 år, og legen mener at den henger igjen.

Smertene ligger som regel i tinningene, på hver sin side. Noen ganger i pannen. Til vanlig har jeg små smerter 24/7, mens andre ganger kan jeg har grumsomt vondt, og enkelte ganger må jeg gå hjem og legge meg.

Er det noen som kan hjelpe meg? Noen som vet hva det kan være. Tar gjerne imot tips, og prøver gjerne alt. Ser ikke ut som om helse vesnet kan ihvertall.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/85409-intens-hodepine/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...