Gå til innhold

oppdatering... før eg trekk meglitttilbake..

Anbefalte innlegg

martine1365379969

Velgåtrekkameglitttilbakefråforumet.Kjemnoktil ålesaog kansje svaraein gong i blat..menskrivikkje sjølve..ikkje mykje ialefall.. Dette pga har ikkje tid eller krefeter til å følgje så mykje med. Slit og med å væra sosial blant andre og snakke med folk. Har ikkje så mange gode ord for tida. Men det går opp og ned. Får veldig god oppfølging,som gjer at eg ikkje har så stort behov for åskrive her. Men,det er berre å skrive mail til meg,for de som har mailadressami! Skal foressten til politistasjonen etter julå snakke meddei.. Ho eg snakker medpå smi vert med. Så får me sjå kva som skjer! Krysser fingrene for dykk her inne!

*klem*

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...