Gå til innhold

Ikkkkkke bra dette her!!

Anbefalte innlegg

Mora til ei jente på ca 4 år finner ut at jenta har blod i urinen eller noe sånt... og ringer da til legen.... jenta har en lillebror som skal til kontroll hos legen dagen etter... og jenta blir da med til legen... men skal ikke være med inn.. men har med urin prøve.... men så vil legen allikevel se på jenta..... jenta nekter og vil ikke.. moren prøver å godsnakke med jenta.. men da blir legen sint... han ber mora om å holle jenta godt fast.. og drar buksa av jenta.. som griner og er helt hysterisk

han undersøker henne så....

Hmmmmm.. Kan dette være en form for overgrep..??. selv om d egentlig ikke er d.. hmmmm

for dette kan være en av

grunnene til at jenta har vært redd for menn og spes mannlige leger... ++

Jenta er nå blitt voksen, og har nettopp fått vite om dette her.. men tenker veldig mye på det, og husker igjen små glimt fra episoden...

hmm.. takk for at dere orka å lese.. ble mye rot her sikkert men....

Klemzer alle som vil ha

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/85505-ikkkkkke-bra-dette-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest indianeren

Vanskelig å definere dette.

På én måte er det et overgrep, da legen har gjort noe du selv ikke ønsket. Denne episoden har nok ført til at du er skeptisk til menn (underbevisstheten er noe av det sterkeste vi har).

På den annen side ønsket ikke legen å skade deg på noen som helst måte. Barn i den alderen er jo som kjent litt vanskelige å ha med å gjøre i alle situasjoner. Så da er det ikke rart at du ikke var så begeistret når dette skjedde.

Jeg tror det er bra at du har fått vite om det nå som du er voksen. Det vil nok hjelpe å bearbeide hendelsen.

Konklusjonen må nok være at det dreier seg om en form for overgrep, men at det ikke var seksuelt betinget.

Stå på. Du klarer nok å finne ut av dette.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/85505-ikkkkkke-bra-dette-her/#findComment-465297
Del på andre sider

Lelle1365380336

Vet at det er tungt å leve for tida, men du er ei kjempejente, og jeg er kjempeglad i deg, og jeg er sikker på at det snart kommer lysere dager for deg også snart.. Det fortjener du ihvertfall..

Stå på lille vennen min..!

Når du er sliten og lei, og dagene er triste, len deg tilbake og hør meg hviske; For meg er du solskinn, varme og glød. Jeg vil alltid være din venn, fra i dag og til min død..

Du er verdifull vennen min..!

Glem ikke det.

*masse klemmer fra en som tenker masse på deg*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/85505-ikkkkkke-bra-dette-her/#findComment-467333
Del på andre sider

skulle ønske den 4 år gamle jenta fikk se og lære hvor vakker hun er. selv i voksen alder.

skulle ønske den voksne 4 år gamle jenta forstod at ingenting skal gjøres med hennes kropp mot hennes vilje, selv om hun er fire år og liten.

skulle ønske den 4 år gamle jenta klarte å snakke om det som skjedde så minnene ikke fikk lov til å bli så vonde og mange.

skulle ønske den vakre kvinnen kunne gå inn i seg selv og fortelle henne at hun er elsket for den hun er, med de sår hun måtte ha.

for det er hun!

og kjære mymya-vennen min; ikke glem at agapetos er glad i deg og at hun er taknemlig for alt du har vært og er for henne. for det var du som gjorde det lettere for henne å flytte til denne nye byen. og ikke glem at jeg er her for deg om du ønsker å prate. jeg vil lytte og klemme deg, fortelle deg at alt skal gå bra. for vi vet begge to at vi skal klare dette.

ikke sant??

du vet hvor du finner meg. er ikke lenger enn en telefon unna.

kjempeglad i deg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/85505-ikkkkkke-bra-dette-her/#findComment-467691
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...