Gjest Eric_7 Skrevet 11. desember 2002 Skrevet 11. desember 2002 Har slitt med en scenebetennelse i venstre skulder og albue i 2,5 mnd nå og holder på å gå på veggen! Går til fysioterapi 2-3 ggr i uka uten at det hjelper. Noen som har noen gode råd her? 0 Siter
molli Skrevet 11. desember 2002 Skrevet 11. desember 2002 Naproxen. Dette tok jeg daglig samtidig med fysioterapibehandlingen for mine senebetennelser i skuldre og overarmer. Naproxen er betennelsesdempende og muskelavslappende. Ikke noe sterke saker, du får dem reseptfritt på apotek i 250 mg styrke. Ta to stk et par ganger om dagen. Altså ikke mer enn 1000 mg pr dag. Husk å spise litt før du tar de, for de kan være litt irriterende for magesekken om den er tom. Tas med rikelig drikke. 0 Siter
molli Skrevet 11. desember 2002 Skrevet 11. desember 2002 Naproxen. Dette tok jeg daglig samtidig med fysioterapibehandlingen for mine senebetennelser i skuldre og overarmer. Naproxen er betennelsesdempende og muskelavslappende. Ikke noe sterke saker, du får dem reseptfritt på apotek i 250 mg styrke. Ta to stk et par ganger om dagen. Altså ikke mer enn 1000 mg pr dag. Husk å spise litt før du tar de, for de kan være litt irriterende for magesekken om den er tom. Tas med rikelig drikke. 0 Siter
Gjest rwt Skrevet 22. desember 2002 Skrevet 22. desember 2002 Hei. Hvis ikke Naproxen eller andre medisiner hjelper er mit forslag Blotype Dietten. Spis kun medisinsk mat i følge din blotype i en perjode og se om du blir bedre. Boka selges hos bokhandel eller kan lånes på bibloteket. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.