Gå til innhold

alternativ til s.skad


Gjest trrrish

Anbefalte innlegg

1. begynne å spille piano igjen

2. kjøpe meg epilator, et lite monster av en hårfjeringsmaskin alla 70 pinsetter i ett som river ut håra med rota. passe smertefullt. ingen arr.

3. ha flere jeg deler leilighet med, så jeg ikke blir tom og alene, men med venner og lykkelig.

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er ikke så dum du, trrrish!

Det er fint å finne noe å gjøre som en liker (det med hårutrivingsmaskina høres forresten ubehagelig ut) og som tar tankene bort fra sjølskading.

Men det som kan få deg til å slutte helt med sjølskading, vil kanskje være å begynne å like seg selv?

Du vil vel ikke finne på å skade ei venninne du liker godt?

Begynner du å like trrrish, se hvor vedifull hun egentlig er, vil du nok ikke ønske å skade henne.

Men piano og venner å dele leilighet med, er en god begynnelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...