Gå til innhold

Hjelp!! blødningsforstyrrelser og cipramil


Gjest chari

Anbefalte innlegg

Jeg har gått på cipramil i 4 uker og har siste to ukene hatt menstrasjonsblødninger. Jeg fikk menstrasjon som vanlig men noe forsinket,3 dager(går på Yasmin p-piller) Men blødningene har ikke gitt seg. Av andre bivirkninger har jeg hatt mindre kløe, føler meg konstant trett/sover mye, matlysten er ikke på topp så jeg har gått ned 3 kg. Ellers så har jeg fått et mere stabilt humør, og er ikke så overfølmsom og lei meg som jeg har vært tidligere. Hva kan jeg gjøre? Er det mulig å bytte til et annet merke, Har brukt Tovlon for noen år siden men de ble jeg helt utafor av og måtte slutte.

Kan jeg feks bytte til Fontex? Noen som vet?

Klem fra meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

De siste bivirkningene du nevner kan nok skyldes cipramilen, men jeg synes ikke du skal bytte merke enda, dette er nemlig ting som går over etter hvert.Vent 2- 3 mndr., hvis det ikke blir helt uholdbart da. Menstruajsonsproblemene skyldes nok p-pillene (eller andre hormonforstyrrelser)og ikke cipramilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De siste bivirkningene du nevner kan nok skyldes cipramilen, men jeg synes ikke du skal bytte merke enda, dette er nemlig ting som går over etter hvert.Vent 2- 3 mndr., hvis det ikke blir helt uholdbart da. Menstruajsonsproblemene skyldes nok p-pillene (eller andre hormonforstyrrelser)og ikke cipramilen.

Jeg har ikke hatt problemer med p-pillene og blødninger tidligere! Derfor er det veldig pussig at jeg har fått det nå som jeg har begynt med cipramil... Men vi får se, får fortsette og ta det opp med legen min neste gang jeg har time på nyåret.

Takk for svaret :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...