Gå til innhold

Brystreduksjon, hva skjer på første møtet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva som skjer nå i dag vet jeg dessverre ikke så godt, men da jeg fikk foretatt en brystreduksjon for nå 17 år siden (jeg var bare 17 år), ble alt tatt hånd om. Dvs oppmåling av brystene, sammenligning med resten av kroppen og vurdering av hvor mye som skulle fjernes. Jeg ville ha mine så små som mulig, men ble anbefalt å beholde "litt" allikevel, da brystene tross alt skulle stå i stil med resten av kroppen. Siden hen har jeg fått tre barn (ammet alle tre!) og har gått noe ned i vekt, og jeg er nå glad for at jeg beholdt noe - ellers hadde jeg ikke hatt noe igjen nå. Brystene består jo stort sett av fettvev.

Selv om mine bryster ikke akkurat er estetisk vakre, har jeg aldri en dag i mitt "nye liv" angret på min avgjørelse om å foreta en brystreduksjon. Det reddet nok både rygg og skuldre og psyke!

Lykke til med deg!

Vennlig hilsen,

Gjest Nina Lindstad, spesialist i allmennmedis

Til svar fort. Dette burde du kunne henvendt deg til sykehuset for å få svar på; trolig kan en av medhjelperne i ekspedisjonen der svare deg. Såvidt jeg vet er det måling av bryster, samt samtale og forberedende spørsmål med tanke på operasjonen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...