Gå til innhold

Hva er det med meg?


ingenandre007

Anbefalte innlegg

Jeg er en jente på 18 år. 178 høy og 62 kg. dette høres sikkkert helt normalt ut, men jeg er ganske tynn, litt for tynn synes jeg selv. Men jeg har et problem, vet ikke helt om dette er riktig sted og skrive dette... men prøver... Jeg har to bestevenninder (som ikke kjenner hverandre) Begge har spiseforstyrrelser min søster er innlagt på psykriatisk pga. depresjon. Min far er sykemeldt pga det samme. vet ikke hvorfor det har ikke skjedd noe spesielt eller noe.. men derfor omgåes jeg med syke og deprimerte mennesker hele tiden... Selv har jeg til nå trodd at jeg håndterer dette bra.. hadde en periode for ca. et års tid siden da jeg var veldig nedfor hadde det vondt. snakket en del med en voksen person som jeg stoler på på denne tiden, men så kom sommerferien og den kontakten stoppet. det gjorde og sorgen. og alle andre følelser. har ikke følt noe den siste tiden ikke sorg glede eller noe... spiser nesten ikke lengre heller, blir tynnere og tynnere,(vil ikke slanke meg, men føler at ved å ikke spise har jeg på en måte kontroll over noe på en måte...noen som forstår??....håper på en måte noen skal se hvor tynn jeg er blitt og gi meg hjelp, men det gjør ingen....vet ikke hva jeg skal gjøre...har ikke lyst og leve mer, men tørr helller ikke ta livet av meg.. er for redd. er redd for alt nå.. klarer ikke være alene eller steder der det er mye mennesker..... hva skal jeg gjøre for å få snakke med den personen som jeg snakket med før og som hjalp meg( det er treneren min) han sier ikke noe til meg lengre..savner hjelpen fra han slik..... hjelp meg, tror jeg blir gal uten at noen merker det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...